Tu.

/
0 Comments
Acel moment idiot când tu, ca ultimă soluție , te urci pe acoperișul blocului noaptea, și încerci să cazi. Înălțimea te îmbată. Ea ..și sticla de vodcă pe care o ții strâns în mâna stângă. Acel moment decisiv, ce pune întrebarea ''Vrei să trăiești?'' . Acel moment stupid, când  totul pare împotriva ta. Toate astea ..din cauza cui? Din cauza ta. Da, tu cel ce ai venit în viața mea , ai dat totul peste cap și acum mă ignori. Ai fost om cu mine. Ceva ce foarte rar găsesc. Și asta m-a impresionat imposibil de mult. Zidurile mele au fost nimic, le-ai dărâmat cu primele cuvinte frumoase pe care mi le-ai spus. Și aveai nevoie de ajutor. Și te-am ajutat. Și mi-ai mulțumit. Și iar ai avut nevoie de ajutor. Și te-am îmbrățișat, și nu te-ai clintit. Parfumul tău, amestecat cu miros de guma cu fructe, ochii tăi și ochelarii tăi ciudați, dar drăguți. Tunsoarea ta bizară. Totul, s-a imprimat în sistemul meu nervos. Și acum, că visul s-a destrămat, tu mă ignori. frumos mod de a-mi distruge lumea.
Chiar dacă nu-ți pasă. Chiar dacă nu te interesează..eu te iubesc.



You may also like

Niciun comentariu: