Senzație.

/
6 Comments
Ieri, cam pe la ora 12-1 noaptea, eu și Faye ne-am dat seama că ne simțim ciudat. Era o
senzație aiurea. Era o atmosferă din aia foarte liniștită, aproape dureros de liniștită.
Eu: Mulțam ^.^ Am o stare de spirit ciudată.
Faye :3 : Si eu..
Faye :3 : Nu ti se pare ca e o noapte ciudata?
Eu: Ba da...auzi..cerul e mai negru ca de obicei. (Chiar era!)
Faye :3 :Mi-e frica sa ma ridic ca sa ma uit.. :))
Eu: :)) și e foarte liniște
Faye :3 : e ciudat. Și e diferit.
Eu: Nu știu în ce mod, exact.
Faye :3 : mi-e frică.
Eu : oare de ce am un sentiment de neliniște?
Faye:3 : Mi-e frica si nu stiu de ce. 😐 ce dracu e asta? Mie nu mi-e frica de nimic aproape.
Eu : AAAAAH, I JUST HAD A HEART ATACK!!
Faye :3 : ?
Eu: Telefonul meu mi-a dat notificăre de descărcăre și era cu volumul la maxim.
Eu: 😐 de ce dracu' ne simțim așa?! Că și eu am sentimentul ăla de calm dinaintea furtunii care mă sperie .
Faye :3 : Da, e liniste, dar nu asta e problema. Asa e mereu.. dar asta e o liniste diferita.
Eu : da, e o liniște de mormânt.
Faye :3 : TACI.
Eu: Eu nu pot să mă mișc de pe pat. Mă simt paralizat.
.
.
Și chiar așa mă simțeam. Ca după câteva minute să mă duc la culcare, și să am un coșmar din ăla cu urlete în somn, de care nu mai avusesem de câțiva ani. Cineva mă urmărea, și eu fugeam. Ideea era că îl simțeam (acel cineva sau ceva) tot timpul în soarele meu.
Meh...ca să aflu azi că de fapt: "m-am gândit aseară că de fapt îmi era frică pentru tine, și nu pentru mine. " . Încă sunt mișcat de replica aia, bre.
În orice caz, invit pe cine vrea să se exprime să îmi povestească o experiență de acest tip într-o postare și să-mi lase linkul în comentarii. Un fel campfire stories. :-?


You may also like

6 comentarii:

  1. Si eu am adorimt greu azi-noapte si m-am trezit devreme..hm , poate chiar a fost ceva dubios . Dar nu , nu-mi amintesc sa fi avut prea des nopti din astea , stiu ca odata cand eram mica am avut acelasi cosmar de mai multe ori..

    RăspundețiȘtergere
  2. Culmea e că pe lângă mine și ea, mai vorbeam cu cineva pe mess și se simțea la fel. O.O
    Ciudată noapte. Oricum, scriind aia, mi-am transmis starea și aseară. Aiurea. Dar măcar nu am mai avut coșmarul ăla idiot :3

    RăspundețiȘtergere
  3. Prietena mea e un pic pasionata de paranormal si noi vorbim pe mess sau la telefon pe la 9-10 noaptea si cand inceapa sa-mi povesteasca atmosfera din camera devine foarte ciudata. Stau pe intuneric si adorm de abia la 12-1 noaptea. Nu sunt prea superstitioasa,dar ma simt ca naiba cand au loc schimbari bruste de atmosfera. O.O Cand eram mica aveam destul de des cosmaruri si bunica imi zicea ca sunt de la desenele cu fantoma aia Casper :)) Oricum chestia care ti s-a intamplat e ciudata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Într-adevăr, e ciudată. Și mie îmi spunea bunica , atunci când visam prostii de genul că e de la desenele animate la care mă uitam. O,O da.....mai pățesc și eu să adorm mai târziu decât îmi propun, din cauza atmosferei din cameră, dar mai rar.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum se numeste cantecul de pe fundal? Imi place foarte mult^^

    RăspundețiȘtergere
  6. Cântecul se numește "Sentinel" de Mike Oldfield. Mulțam, mi se părea că merge cu poza și atmosfera creeată de blog în sine, are ceve mai special, mistic și misterios melodia asta. :3

    RăspundețiȘtergere