Vârtej

/
2 Comments
Mă simt așa de neobișnuit în ultimele zile. Poate că e vina ciocolății. Sau a mormanelor de teme pe care reușesc fără dă îmi dau seama să le termin în timp util. Sau poate e faptul că am dat de niște sentimente mai vechi. Și de unele noi. Și de unele complet bizare. Dap, în locul ăla gol, liniștit și special din lume își au loc acum 3 ființe. Da, nu una, ci 3. Și nu știu cum au reușit să intre acolo. Mă rog...deviez de la subiect. Săptămânile astea am avut care de teme la fizică, pe care am reușit să le dobor, cu o stâruință neobosită, rezistând tentației patului așa pufos și drăguț. Femeia aia cred că mă urăște. Pe mine și restul oamenilor cu creier, care nu o pupă în cur. Mă rog, lăsând asta...chiar mi se făcuse dor să scriu...să îmi pun ideile pe ceva. Înăuntrul meu e un vârtej, un vortex de emoții de fiecare dată când trec pe lângă unul din ei. Nu știu exact cum am ajuns de la omul fără sentimente de genul la cel care are 3
"Ești o curvă! "Îmi spun unii oameni, pe un ton ironic. Deh...recunosc. Nu e cea mai răsărită perioadă din viața mea, și mă mândresc cu asta. Dar tot trebuie să fac ordine în capul meu.
Vi se pare cumva că tot ce am scris e foarte random? Mie da.
Faye și cu mine stând în cap :3 . Chestia asta am primit-o pe fb de la faye și mi sa părut adorabilă, mai ales că am o slăbiciune pentru chestiuța aia albastră.
Mdaa. Se vede că am schimbat aspectul, l-am făcut mai...impozant. Pentru mine, chestia asta cu aspectele blogurilor...e ca un fel de megafon pentru subconștient.
Mda...cred că am aberat destul pentru o seară, vă las să vă delectați cu muzica ciudată de criptă pe care am ales-o :)


You may also like

2 comentarii:

  1. Da , stiu cum te simti , si eu ma lupt cu 3 persoane in suflet..sunt confuza , dar hei , macar bucura-te ca tu poti trece pe langa ele .
    Felicitari pentru temele facute si bla bla .
    Succes ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțam! Să știi că e foarte greu să trec pe lângă ei ...mai ales că unul e din aceeași clasă, și unul stă mai mereu la noi în clasă. Și eu sunt vraiște cu amândoi în aceeași încăpere =))

    RăspundețiȘtergere