Planuri, sau..ce naiba?

/
12 Comments
Cel mai mult mă enervează atunci când vorbesc cu cineva, și stabilesc ceva foarte clar și organizat pentru o zi din viitorul apropiat, și cu o zi înainte, ființa mă sună și amână, contramandează sau anulează tot ce am planificat, fără să se gândească la ce am vorbit cu părinții, sau damn it, la cum mi-am făcut eu planurile pentru ziua aceea. Nu știu, mă face sa mă simt cumva nefolositor, deși știu că nu e vina mea că a anulat. De exemplu, azi a fost vorba de vremea de mâine. Deși nu mi-am dat seama pe moment, m-am enervat foarte rău, și nu înțelegeam de ce. Păi pentru că persoana care m-a sunat să îmi spună că nu mai poate ajunge mâine, m-a făcut să mă simt nefolositor, mic și neînsemnat. Știu sigur că e o mare prostie debitată de capul meu de adolescent depresiv și cu probleme, dar totuși..nu îmi place deloc chestia asta. *față îmbufnată*
Anyway, am realizat că de fapt mă enervam degeaba, căci oricum nu avea să o facă pe ființă să se răzgândească , și nici nu avea să îmi facă bine . Deci m-am calmat și m-am gândit să îmi arunc nervii și pe o pagină albă și frumoasă din blog.
E interesant cum mă calmează unele lucruri așa de bine, așa de ușor. Am pus niște muzică și m-am așezat să desenez ceva, și aproape că mi-au trecut nervii (bine, nu trebuie să știe și acea persoană, dar meh..poate că citește și ea asta ) . Ceea ce îmi aduce aminte.. Mă gândeam, că tot am desenat niște chestii (aproape) fără sens pe o foaie de hârtie, că voi, care vă mai obosiți să citiți ceva de pe-aici aveți sigur (măcar câțiva) ceva talent la desen. Așa că mă gândeam la un concurs, sau mă rog..mai bine zis o expoziție de desene a celor care vor și pot să le facă, pe o temă la alegere. Doar că mă gândeam că ar trebui ca desenul respectiv să vă reprezinte ca persoană. Meh.. Cum vreți. O să fac o pagină numită "expoziție" , mai târziu, și până luni, cei care vor, să îmi lase un link de imgur cu o poză a desenului în caseta de comentarii.. O să pun o poză cu ce am desenat azi ca să dau un start așa numitei expoziții. Aștept cu drag și trebuie să spun, cu mare curiozitate desenele voastre , și mai trebuie să spun că mi-e puțin frică să-l pun pe al meu , din cauză că nu mi se pare mare lucru, dar mă rog.. Oricum, cred că am mai spus, îmi place să văd forme de exprimare ale oamenilor, și de asta și chestia asta pe care vreau să o fac. Deja vă "cunosc" pe voi după cum scrieți, dar mi se pare la fel de interesant să vă cunosc dintr-o imagine...mă rog..un desen. E diferit, și totuși la fel, într-un mod ciudat...desenul care se aseamănă cu scrisul pe blog..chiar este ciudat. Cum o persoană exactă și directă în exprimare ar face forme unduite și crubate, sau o persoană mai aiurită poate face un desen foarte exact și măsurat. Și cum personalitatea noastră se reflectă în mai multe lucruri :-? Cred că mă apuc să citesc iar cărți psihologice :))
Meh..cam asta e cu" expoziția" ..și cu planurile...și cu nervii mei .


You may also like

12 comentarii:

  1. De'abia astept sa vad desenul , acum ar fi perfect :)) * curiozitate *

    RăspundețiȘtergere
  2. Linii random pe o foaie reprezintă un desen .. :-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh , nu credeam ca e cazul sa ma laud :< , la mine reprezinta mazgalitura curata :)).

      Ștergere
  3. :)) orice desen e o formă de exprimare, (da, am o problemă cu asta) chit că noi o vedem sau nu ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Bun bun bun , n-am putut sa ma abtin si am "desenat" si eu la ce ma gandesc in orele de istorie si mate :"> http://postimg.org/image/6olgio4zd/

      Ștergere
  4. Super ! ^_^ e chiar mișto, îl pun chiar acum, felicitări pentru inițiativă și, să știi că desenul e chiar drăguț.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mazgaleala ,sa nu ii pocim numele totusi :)) si sa sti ca nu m-am obosit la el dar urasc sa desenez doar alb/negru . Pitici pe creier ce mai :">

      Ștergere
  5. Eeeee, nu contează. E bine că ți-a păsat, și mâzgâlitura e chiar drăguță, deci e o situație win-win. Și în plus, nu contează dacă te obosești sau nu, contează gestul în sine. :)

    RăspundețiȘtergere