Ne-am spart!

/
0 Comments
Deci, aseara eram mult (muuuult) prea obosit ca să mai scriu ceva, dar mi-a făcut cineva (se stie ea) bucuria de a mă suna pe skype, și am ținut-o în pălăvrăgeli de la ora 11 până pe la 1 sau 1 jumate . Nu pot să vă explic cât de tare am râs.. Efectiv ne spărgeam de râs, încercând să facem liniște, să nu ne trezim familiile. Ființa asta are cel mai molipsitor râs cu putință. Numai faptul că ea râde, face pe ceilalți să râdă, și la un moment dat, încep să se oprească și să se întrebe de ce râd. Chiar nu aveam idee că o să mă distrez în halul ăla aseară. Totul a început cu ea trimițându-mi mesaj" x s-a combinat cu nu știu cine!!." La care eu, pentru că eram supărat am făcut un "și..?" Sec și indiferent. Am realizat însă că mă supărasem degeaba, și că mai bine vorbesc cu ea. Și am ajuns să ne sunăm pe skype, să vorbim despre aia și după să ne vedem de treburile noastre cu bloguri, și clipuri cu tâmpiți care se accidentează în cele mai hilare moduri. Sau cu mâțe ciudate și posedate. Pe bune, ce e cu unele animale?! Anyway, am realizat cât de mult îmi lipsesc conversațiile fără pic de sens la ore din alea. Nu știu cum, dar am reușit să mă sperii de sticla de apă, care era luminată de ecran și stătea lângă mine pe pat, și asta ne-a făcut să întrăm într-o criză din aia de vreo 5 minute de râs isteric, așa pentru că prostia mea nelimitată din timpul nopții e chiar prea hilară. Adică..mă duc la bucătărie, îmi car biscuiții apa și un măr în cameră (la ora 12 noaptea) și apoi realizez, după ce m-am așezat în plapumă și chestii , că trebuie să merg la baie, și după ce vin de la baie, realizez că am lăsat lumina aprinsă. Deci da, putem spune că sunt foarte atent și organizat noaptea. Tot azi-noapte, una din cele mai apropiate ființe ale mele, a scris prima ei postare pe acest nou blog, și m-a lăsat mască. E exact tipul ăla de persoană care spune că sigur va lua 4 la test dar ia 10 cu felicitări. Îmi spunea că nu o să iasă bine, că n-are idei, că nu știu ce pe aici și pe dincolo. Iar când a, văzut postarea în sine, well..vă las pe voi să decideți dacă e mișto. www.insert-deep-adress-here.blogspot.com . Mie oricum îmi place, din motivele mele, și pentru faptul că o prietenă apropiată își exprimă ideile undeva, și pot să le citesc, și din cauză că e o formă de exprimare, dar oricum, mi se pare genial ce a înșirat ființa acolo. Azi fac pagina cu desene și îmi postez desenul acolo :-? Până atunci vă las și vă doresc o zi drăguță ^-^


You may also like

Niciun comentariu: