Scrisoare către tine. Scrisoare de iubire.

/
4 Comments
Eu..copil naiv. Tu..ceva special. Noi..ceva imposibil. Voi..cei ce faceți ca noi să fim imposibili. Tu..tu nu vei ști niciodată doar cât de frumos e totul ce are până și cea mai simplă legătură cu tine, în ochii mei..tu. Tu nu vei putea vreodată realiza că ești ca o cană fierbinte de ceai într-o zi mohorâtă și rece de toamnă. Tu nu vei vedea niciodată lacrimile mele, sau picăturile mici de sânge ce se odihnesc pe pielea mea, după un moment de disperare. Nu vei avea ocazia să îți ții brațele în jurul gâtului meu, și să nu te gândești la nimic, doar ..să fii acolo. Tu..tu n-o să afli niciodată cât de mult ..eu te iubesc . Și n-ai să afli niciodată cât de special e numele tău, și cum mă face să tresar, iar apoi să zâmbesc aiurea. Nu știi tu cum fiecare fum pe care-l trag din țigara aia nenorocită, iese din plămânii mei plin de regrete și de sentimente nespuse. Poate..poate că nu te cunosc îndeajuns. Dar probabil că mi-ar fi dăunător, să te iubesc mai mult decât o fac. La dracu' , chiar n-aș fi în stare să știu totul despre tine. Noi suntem ceva ce n-o să se întâmple niciodată, noi..sute, poate mii de îmbrățișari ce nu se vor întâmpla, sarutări ce nu vor fi plasate pe buze, sau poate pe gât, și mii de cuvinte ce rămân nespuse, din cauza unor amărâte prejudecăți. Idei preconcepute. Cum că homosexualitatea e greșită. Iubirea e iubire. Și eu știu că te iubesc. Noi..noi ce sună atât de boem, și de frumos. Noi..amândoi..împreună. Nedespărțiți. Apoi realizez..că sunt doar un adolescent cu povești ireale în cap. Și mă închid. Ca și tine. Și nu ne vom vorbi. Dar ..eu , din păcate, tot te voi iubi.
Cu drag..un prieten.
Cola's out.


You may also like

4 comentarii: