Vlog

/
0 Comments
Sunt foarte inteligent. Am șters din greșeală postarea super epică la care stăteam de o oră. Genial, nu-i așa? Așaaa-i. Mă rog, nu mai am chef să scriu nimic epic, după ce mi-am șters postarea după care plâng și acum *i'm lying*. Anyways. Mă gândeam azi..oare ce ar fi să încep un vlog? Adică, o prietenă de-a mea și cu mine ne gândeam să începem un vlog, la vară. Ideea e că știu cam cum va decurge. Vom veni amândoi cu idei, și vom ajunge la un compromis ce nu va fi nici oe jumătate la fel de bun ca originalele, luate separat. Ne vom certa , și ne vom hlizi în fața camerei. E ca și cănd ai lua desenele astea două. Ambele sunt
cel puțin geniale, în felul lor, adică primul este o reproducere atât de fidelă, de realistă a ce reprezintă craniul, e atât de detaliată, atât de exactă și atât de bine realizată. Asta e ce aș face eu, un desen reprodus la cel mai mic detaliu, (bine, ăsta e chiar prea de tot, eu nu l-aș face așa genial) al unui lucru adevărat. Fără nimic ornamental. Un desen sec, dar genial prin tehnica pe care am folosit-o.
Asta e ceea ce ar desena ea. Ea ar face forma generală a craniului, și ar adăuga ceva ciudat, ceva original și ieșit din comun. Le-ar da o formă, și ar ieși..cam așa. Plus că ea l-ar colora. Pe bune, eu urăsc cel mai mult să folosesc culor în desenele mele. Probabil că ea s-ar încumeta să le foloseasca. Ar face ceva real, cu elemente ciudate, care arată super mișto și dau un efect de fantasy genial.
Acum să luam drept exemplu desenul ăsta. Ăsta ar fi compromisul. Un clișeu, craniu cu trandafir, care să aibă ambele elemente, și reale și fantastice. Până acum sună bine. Dar dacă ne uităm mai atent la desen...vedem că nu e nici pe departe la fel de migălos ca primul, și nici la fel de creativ ca al doilea. E bine realizat, arată ok, dar..nu mi se pare de-a dreptul genial. E comun, și..nu foarte original. Adică...câte desene cu cranii și trandafiri ați văzut? Multe. Dar cu cranii și pene? Ăăă? Mai puține, anyways. Și la primul..se vede fiecare crăpătură , aici nu. Aici e făcut mai puțin migălos. Asta spun, că o să se ajungă la un compromis care nu va fi la fel de bun ca originalele luate separat. Și mi-e frică să nu facem o mare tâmpenie pe care mai apoi să o postăm și pe minunatul internet. Și toată lumea va judeca. Nu, asta chiar nu vreau. Să fiu judecat. Deja sunt judecat pentru ce aberez aici, pentru estetica blogului și tot. Îmi ajunge, simcer să fiu. În orice caz, cred că am terminat cu postările pentru ziua de azi, așa că .. Cola vă îmbrățișează. See ya.

Posted via DraftCraft app


You may also like

Niciun comentariu: