Măliiiiii ^^

/
0 Comments
Neața people. E 9 jumate într-o glorioasă dimineață. Și decât să mă duc să...fac ceva productiv, cum ar fi temele, sau..idk..temele, eu stau în pat, și scriu pe blog. Despre ce? Asta nici măcar eu nu știu. Vreau ...adică..vroiam să scriu despre ziua de mâine, care vs fi genială, dar mă rog. Uh, știu. Vroaim eu de mai demult să vă zic o chestie. Și anume chestia aia cu ghinionul. Știți oamenii ăia ..da, ăia care mereu spun că ei nu au noroc , și chiar cred asta, și care spun că soarta îi urăște și sunt pesimiști. Dadaa, acum Mălina caută chestii să mă omoare. Mă rog. Oamenii ăia care dacă le-ai pune 100000 de dolari în fațăw ar începe să meargă în direcția opusă și să zică ceva gen "ăștia sigur îs falși, n-am eu norocul ăsta". Da. Deci e foarte interesant cum ei nu au noroc, dar nici măcar nu verifică toate posibilitățile. Și mai cred că dacă stau în casă și se gândesc că nu au noroc și că îi urăște soarta...se va întâmpla ceva. Ba chiar uneori sunt deprimați din cauza asta. Da, persoanele alea cărora nimic nu le convine. "Uite o înghețată" "Ce ai făcut cu ea? Ți-ai băgăt-o în cur?!" . "Uite o floare" "Da ce, ți se pare că am nevoie?!" Și stuff like that. Bine, eu nu zic că nu au dreptate (unefuckingori) dar frate, mai trăiți-vă viețile. Cel puțin persoanele din jurul meu...au 14 ani. Cum dracu o să fii la 21? Îți spun eu cum: mort. Da, recunosc că și eu mai am chestii din astea..dar pe o perioadă limitată. De când te cunosc, Mălina, așa ai fost. Și mă doare pe mine că ești așa. "Ești o ființă foarte rea". Să știi că da. Dar măcar te fac să râzi. Măcar atunci te fac să uiți cât de" nașpa" e viața. Sau ...mă rog, încerc.
Mălina acum e ceva de gen" Ia-ți jn creier, omule". Și eu simt exact același lucru. În fond..ar fi nașpa dacă aș avea un creier. Saaau, mă rog. Dacă l-aș folosi pe ăsta mai mult*points to own head* . Și acuma recomandarea: Fă-ți fimeie un blog unde să fie totul negru și unde să verși pesimismul. Să știi, am observat că ajută. Dacă dai afară pesimismul pe un blog sau ceva de genul, ești mai puțin pesimist în viață. Și știu că nu vrei să ajungi o ființă din aia super roz și prea veselă. Dar nu ai să ajungi așa. Pentru că de aia avem creier. Și tu, dintre toate persoanele ar trebui să știi asta. Adică..dacă ai fi un desen animat, ai fi ceva gen
Mă rog, am încercat să găsesc o poză cu dexter și creierul lui imens, atunci când a vrut să devină atotștiitor, dar meh. Megamind e la fel de reprezentativ. Așa că...woman..vezi cum faci să fii mai puțin pesimistă că într-o bună zi o să mă urc pe pereți din cauza asta. Și s-ar putea să fim în a IX-a în acesași clasă, m-am hotărât că merg la mate-info. Deci da. Te iubesc , bre om pesimist ci ești :3 .
Bun, Cola se duce până la bucătărie să se bea. Deci see ya.

Posted via DraftCraft app


You may also like

Niciun comentariu: