Descurajat

/
0 Comments
Hey, oameni. Mă uitam pe niște bloguri din astea mai populare...și mă întreb..de ce le dă lumea follow? Nu, acum fără să fiu rău, chiar nu pricep de ce ar da cineva follow la un blog ..care vorbește despre machiaj, sau despre fotbal, ca să acoperim ambele sfere. Nu, sincer. Cine își face un blog pentru a vorbi despre machiaj sau fotbal? Două subiecte atât de mediatizate, că le avem practic în sânge. Eu, personal, urăsc fotbalul. Ir machiajul mi se pare ompierdere de bani și o chestie în plus care să îți dea coșuri. Anyways, am văzut bloguri despre sporturi, care la aiba, au câte 90 de mii de vizualizări și câteva mii de abonați. Adică, seriously. Mă descurajează și mă face să nu mai vreau să postez aici. Sincer. Am impresia uneori că soarta e împotriva mea, că lumea nu agreează ce scriu, și că se plictisesc. Știu că sună de-a dreptul aiurea și disperat. Dar asta simt, și am de gând să o descarc. Și oricum nu am altceva de zis, decât că am stabilit pe cine o să am la anu în clasă. Pentru că da. Sunt mafaldă. Păi..voi fi cu Andreea, cu Mălina, cu Acid , cu G(ăla care e sexy) . Sunt mafaldăă*dans egiptean*. Ah. Că tot mi-am adus aminte. Vreau să îmi explicați și voi ce...dracu este asta: http://nickel123.tumblr.com/post/50185351393/ciggeret-freezist-cottege-braydaaan/a>n
Adică...mă sperie. Și mi-am adus aminte de ea că zicea, de dansul egiptean cu mâinile. Mda. Sunt ciudat. Daaar. Sunt mafaldăăă
Iar deviez. Cum ziceam. Mă descurajează să văd câte aprecieri au niște chestii așa simple, și cum eu mă chinui să scot ceva drăguț și...nu se întâmplă multe. Mă cac. Nu vreau să devină un blog de sinucigaș milog. Punct. Am decis. Ameno domini. Buenooo, acuma vreau să zic că mă si,t mult mai bine. Așa că mă duc să îmi scriu tema la pregătire. Cole hugs you :3

Posted via DraftCraft app


You may also like

Niciun comentariu: