Simulare.

/
0 Comments
Dada, iar postez o postare despre simulare. Dar tura asta va fi mai mult despre mine, care am emoții în asemenea hal, încât mă doare stomacul ca pe oamenii din spital. Ce dracu'?! Doar am mai trecut prin asta de..2 ori acum. De ce la simularea asta mi s-a făcut rău așa? De obicei eu n-am emoții. Sunt calm, pentru că știu că indiferent cât iau, aia e nota pe care o merit. Și mi se pare și logic. Mai mult. Asta nu e nici măcar examen. Da, se trece ca teză, dar la dracu' . Am trecut prin nenumărate teze din clasa a v-a până acum.
Da, și pe deasupra, ieri mi-a fost rău toată ziua și nu am făcut nimic. Am vegetat în plapumă și m-am uitat la niște filme proaste. Sau nu chiar așa de proaste . Mă rog, am văzut un thriller pe la ora două , o comedie de la patru la 5 jumate și apoi o dramă ciudată care e foarte interesantă, totuși.
Mna, actrița principală arată puțin ca o Kristen Stweart degenerată, dar asta e. În film, această ființă, pe vremea când era ploadă de 16-17 ani, s-a îmbătat și a futut viața a trei oameni. A intrat în plină viteză cu mașina ei în mașina unei familii. Și a murit mama(care era însărcinată cu al doilea copil) și copilul lor . Tatăl a stat în comă , iar ființa asta a fost băgata la pârnaie 4 ani pentru...omor din culpă? așa i se zice, nu? Oricum, când a văzut lumina zilei, a descoperit că pe cer se vedea...un al doilea pământ. O replică ciudat de asemănătoare(identică, chiar) cu al nostru, și care , s-a descoperit mai târziu avea aceiași oameni. Însă în ziua în care cele două pământuri au început să se zărească unul pe altul, simetria dintre cele două s-a întrerupt. Adică eu de acolo nu am mai făcut ce am făcut aici din ziua în care s-au întrevăzut cele două planete. În ziua în care i-a ucis pe nefericiți, abia se descoperise planeta asta, și era de asemeni mult mai îndepărtată. Era doar un punct albastru luminos. Anyway, individa se angajează la făcut curat într-o școală. Uh, uitasem. Nu știu ce companie făcea un cocnurs de esee pentru o călătorie gratis pe earth 2 la care participă și blonda principală. Cum ziceam, asta s-a angajat la făcut curățenie. Într-o seară, acasă, l-a căutat pe individul a cărei viață a distrus. Și ce fel de film cu americani ar fi fost ăsta, dacă nu l-ar fi găsit, și nu s-ar fi dus a doua zi la el acasă să-i ceară..scuze că i-a omorât familia. Dar surpriză! un alt clișeu american. Ființa, fiind o...ființă , nu poate să îi spună și îi zice că a venit să promoveze serviciile unei companii de curățat. Culmea e că, omul, care era într-o stare deplorabilă , a acceptat. Și apoi tânăra a venit săptămânal. Relația dintre ei a devenit din ce în ce mai strânsă , până au ajuns să se fută sălbatic pe canapeaua lui(i know, right?!) . Apoi, această abjectă a societății se decide să îi spună. Și îi spune. După care el face o criză, evident , și o dă afară pe nefericită din casă. Nefericita pleacă, dar se întoarce la el să îi lase biletul pentru earth 2 , ca să se ducă, că poate "familia lui nu a murit acolo". Și el se duce. Filmul se încheie brusc , când blondina se vede pe ea în fața ochilor. Ea venită de pe earth 2.
Deci, filmul ăsta mi se pare...absolut genial. Posibilitățile pe care le înșiră mi se par de-a dreptul uimitoare. O planetă identica cu a noastră?! Cu aceeași oameni?! De ce nu? Adică, pe bune, de ce nu? Dacă extratereștrii sunt așa avansați, poate au clonat mii de planete pământ, și poate eu sunt o mie de persoane . Sau, poate pământul a fost o planetă uriașă cândva și s-a rupt în mai multe planete mici. Cine poate ști sigur ce s-a întâmplat de fapt? Din moment ce era o planetă de lavă, putea să se despartă în mai multe fără să rămână urme, nu? Nu? Nu? Bine..
Oricum, m-a captivat filmul ăsta mai ales prin teoria despre al doilea pământ, și deși e un pic ...un pic mai mult sinucigaș, îl recomand tuturor celor cu o minte deschisă posibilităților, și care nu crede că suntem singuri în univers. Eu v-am lăsat, tre să mă car la simulare. See ya.

Posted via DraftCraft app


You may also like

Niciun comentariu: