Muzileapșă

/
0 Comments
Deci, că tot ziceam ieri de muzileapșă și chestii, azi m-am gândit să o fac, căci mi se pare o chestie originală(chiar dacă n-am venit primul cu ea) și chiar mișto. Adică..pentru cei ce ascultă muzică. No' pe bune, am întâlnit specimene care nu înțeleg plăcerea de a asculta muzică. Nu îi judec, dar...cum se poate ? Sincer, nu văd cum poți să spui că muzica nu e cea mai mișto chestie de făcut/ascultat în timpul liber? Sau chiar și în timpul ....non-liber....ocupat...whatever, ați prins ideea. Cum spuneam. Am conceput muzileapșa..și evident, are și reguli *uuuuuu*
Reguli:
Trebuie să postezi poza asta în postarea în care rezolvi leapșa
Trebuie să răspunzi cu prima melodie care îți vine în cap.
Trebuie să lași și un link de youtube pentru melodie
Trebuie să adaugi două-trei întrebări la ea
Trebuie să menționezi blogul de unde ai primit-o, și să o dai și la alte 3 bloguri.
Trebuie să te distrezi


Leapșă făurită de Cola.

1) Melodia care îți vine în cap gândindu-te la un unicorn roz este....
2) Dacă ai fi un biscuite cu ciocolată ai cânta...
3) Sub duș vrei să cânți doar...
4) Melodia care îți descrie orașul este....
5) Cartea ta preferată se potrivește de minune cu melodia...
6) Trupa ce reprezintă totul pentru tine este....
7) Dacă ai deveni o melodie, ai deveni...
8) Dacă spui caisă, spui melodia...
10) Persoana de care îți place este melodia....
11) Când ți-e frică, mintea îți zboară la melodia....
12) Înainte de un test important asculți ....
13) Monștrii de sub patul tău dansează pe...
14) Când unicornul tău e stresat, ascultă.... (Nu m-am putut abține)
15) Vrei să te sinucizi cât mai încet și dureros , doar dacă asculți...

No' asta e ce mi-a scos mintea în materie de leapșă. Acuma, eu dau leapșa mai departe la
http://zapada-neagra.blogspot.ro - Alba ca zăpada. >:D<
http://anavae-doll.blogspot.ro - Anavae :3
hhttp://insert-deep-adress-here.blogspot.ro- Daydreamer ;;)

Acu' eu vă las să vă delectați cu aberația de noapte/seară / cum o fi, și să vă minunați cât de aiurea e leapșa. Ah, menționez că oricine poate să fure leapșa , și că oricine e invitat să mă bâzâie pe mess :))

Posted via DraftCraft app


You may also like

Niciun comentariu: