Human? carte? căcat, despre ce scriu...?!

/
0 Comments
Ce suntem noi de fapt? Nişte fiinţe umane care duc o viaţă normală pe pământ. Ăsta e răspunsul logic, normal, pe care lumea îl dă la întrebarea asta aparent simplă. Or is it.. Întrebarea pare simplă, e alcătuita dintr-o conjuncţie , un verb, un pronume şi o locuţiune, sau ce naiba e aia, că nu am chef să fac gramatică acum. Ce suntem noi de fapt? Fiinţe umane, cum spun restul...sau altceva? O infinitate de posibilităţi ni se aştern , iar noi le ignorăm, pentru că....ăăă...stai. De ce le ignorăm. Ah, da. Pentru că nu vrem să ieşim din zona noastră de comfort, pentru că nu acceptăm chestii care ne depăşesc, pentru ca nu vrem să sărim în necunoscut. Şi e normal, la naiba! Cine ar vrea să sară într-o groapă adâncă de câteva sute de metri, în care mai stă şi un cârd de lilieci, douăzeci de cuiburi de rozătoare atroce şi vreun demon cu o pasiune pentru sânge, aşa, că-i miercuri. Vă zic eu. Nimeni. Mă rog, nimeni în afară de Chuck Norris. Căci nu demonul îl mănâncă pe Chuck Norris, ci Chuck Norris mănâncă demonul. Dada, ştiu. Glumă cu chuck, sunt expirat, daa. Mă rog. Oh, câcaaat. Şi ziceam că o să scriu un post din ăla super mega ultra poetic şi life changing . mhm, vezi să nu.
OOO, bine că mi-am amintit.Am tot vrut să vă arăt ce citesc de câteva zile şi evident că am uitat. Dar mi-am adus aminte  *CAPITAN OBVIOUUUUS PTSHIUUU*
Deci, am început să citesc al doilea volum din seria asta genială cu o tipă , pe nume Melania, care are un motan, Mirciulică. Cei care aţi citit, bravo vouă, aţi ghicit. E o carte de Rodica Ojoc-Braşoveanu. Prima carte are două...părţi să le zic aşa, una se numeşte ¸¸Cianură pentru un surâs˝iar cealaltă se numeşte ¸¸Bună seara Melania˝
Asta, care e a doua parte, şi se numeşte ¸¸320 de pisici negre˝ e exact continuarea primei cărţi,deşi nu am găsit scris nicăieri asta. Mă rog, probabil că nu am fost eu atent. Oricum, cartea. cartea e mistoooooooo şi nu sunt destui oooo să o descrie. E roman poliţist. am mai zis? Meh, dacă am mai zis , asta e. Vă pun şi coperta, după ce o găsesc. Şi să o citiiiiţi dacă vreţi că e mişto, te ţine în suspans şi Melania e cea mai genială fiinţă. Byee.
prima carte
ce citesc acuuum . bine, eu nu am cartea aşa, eu am o carte mai veche, cu coperta...aşa

daca vreţi să vă distraţi, să fiţi ţinuţi în suspans şi să nu vă plictisiţi, citiţi cărţile cu Melania. Sunt geniale.


You may also like

Niciun comentariu: