I need a break.

/
0 Comments
Se spune că dacă îți place de o persoană mai mult de 3 luni, o iubești. Ei, da. Mie îmi place din decembrie. Și acum iar am una din exploziile alea de sentimente. Mă rog. Una din fazele cele mai mișto de luna asta este că m-am împăcat cu mama Faye*săru-mânaaaaa, oriunde ai fi* . Ceea ce mă bucură. Și acum stăm si vorbim despre Sama și Acid , cu multe ":3" . Suntem niște ciudați, si am zis că prima dată când scriu pe blog includ și chestia asta. Pentru că e drăguță i importantă și mă bucură. Mă rog, după cum zicea si ea, noi...nu am fi noi dacă nu ne-am certa. Probabil din cauză că avem temperamente puternice și vulcanice. Whatever, e prea pompos termenul vulcanice, dar vă prindeți voi. Și oricum, măcar să știm o chestie: chiar dacă me certăm, suntem niște prieteni foarte buni, adevărați prieteni(sau așa zicem noi, mna, nu știm ce fel de prieteni sunt ceilalți, și nici nu ne pasă). Suntem frați de sms-uri de mesaje pe mess și facebook, suntem cola și faye. Cele două ființe, care dacă și-ar pune genialitățile împreună ar fi ceva gen confucius. Dar mult mai cool, evident :>, adică ea are păr de hippie, și eu îmi las plete de rocker, normal că suntem mai cool ca un moș care acum e cenușă*puff*. Oricum, deja observ că mesaje fără sens și care conțin cele mai bizare(și vorbesc serios, cele mai bizare) subiecte, gen "dacă are ochii albaștrii ar trebui să îi pun poreclă după piatra vânătă, că e albastră.hm, piatra vânătă se face mai albastră cu acid. ACID, am găsit :))" și chestii de gen din partea meaa, iar din partea ei, tone de ":3" . Și vorbesc serios. TONE de :3. Dar de asta trăim, ca să fscem lumea un loc mai...acidulat . Și plin de :3.
Ziceam că am nevoie de o pauză(în titlu) . Păi..da. Trag sentimente și atracții de diverse persoane de mine în toate direcțiile, am teme să îmi pun și în cap, Acid mă înnebunește încet dar sigur, vreau ciocolată tot timpul, nu mai am caiete și tre să îmi cumpăr dar îmi e prea lene și trebue deci să stau să scotocesc dulapul după caiete vechi nefolosite, și nici nu am făcut curat de 5 zile. Slavă cerurilor pentru mini vacanța asta. Nu o mai văd pe toanta de dirigă de două ori pe zi, cum vine și ne anunță că e proastă în direct, nu mai stau la ora de mate în spatele lui Acid și mă gândesc cât de mișto e să mă joc cu stiloul în părul lui(faza e că nu se prinde o.o) în loc să scriu ceva, nu mai vine nimeni să mă frece la cap cu temele, pregătire fac de-abia după vacanță la mate, iar la română fac poimâine și după aia mai fac peste două săptămâni, și totul e relaxat și lejer. Joi e ziua lui daydreamer(andreea) și i-am luat cel mai genial cadou, și afară e clad, și eu ascult melodii de la byron și mă uit pe geam din când în când și văd că nu se mai întunecă, deși e ora 9. A venit vara. 32 de grade...soare, frumos afară, cum să mai lucrez cu interes pentru examen? P bune, astă iarnă era mult mai ușor. Acuma parcă vreau doar să mănânc înghețată și să mă uit pe geam, sau la o comedie proastă pe care să o comentez cu cineva inteligent. Deci, mulțumesc forțelor ciudate care ghidează...planeta spre apocalipsă..că mi-au dat zilele astea de vacanță. Ooh, am uitat, vine paștele și nu mă duc la înviere. Asta era alt subiect pe care vroiam să îl pun în topică. De ce să mergi noaptea, la ora 12 în frig(așa se simte, când ieși buimac din casă . Se simte firg) ca să îți aprinzi o lumânare de la alții, care au aprins-o de la popă, care a folosit un chibrit de la pamgaz, nu harul dumnezeiesc. Sincer, nu văd rostul îmbulzelii. Plus că după ce ai mers ca un bun credincios și "ai luat lumină" , te duci acasă și îți fuți la propriu ficații. Mâncare care mai de care mai grasă și grea , mâncată repede , pentru că deh, vrei și tu să dormi, noaptea, când stomacul nu mai funcționează normal. Și te mai miri că a doua zi spitalele îs pline cu țârăneți care borăsc sarmale și ouă fierte pe toate părțile. Abia aștept paștele. Voi nu?! :3
Vai, singura chestie nașpa din toată vacanța asta e că nu-l voi vedea pe Acid deloc. Adică, frate. Azi îmi explica o chestie și vorbea mult, în stilul lui caracteristic și îmi venea să îl lipesc de ușă și să îl sărut. Era așa cute :3 ..mă rog. Am foarte multă energie în seara asta. Pentru că inteligența mea debordantă s-a apucat să bea latte machiatto la ora 7 seara. Aparatul ăla de făcut cafea care merge cu rezerve e satana în ...priză, că în picioare nu e. E satana în priză. Adică..pui apă, pui rezerva, dai drumul la buton și în 2 minute ai cafea ca la terasă. :3 și pentru că azi am fost în oraș și nu am avut timp de cappucino de la ora 4, l-am băut la 7 și acum la ora 11 eu scriu mai repede decât am scris vreodată. Deci dacă vedeți mai multe greșeli ca de obicei, vă rog să îmi trimiteți ouă stricate la adresa din josul paginii





Fuck you , you actually wanted to send me rotten eggs o.o . I am dissapointed in you.
Anyway, postul ăsta e luuuung, și sec, fără poze, pentru că nu am. Vroiam să pun niște gifuri dar mi-e lene așa că virguliță considerați că am pus chestii drăguțe în postare. Și încă o chestie. Mă găsiți și pe tumblr, dacă aveți și dacă vreți să mă stalkuiți puțin, pe www.nickel123.tumblr.com
See ya ^^

Posted via DraftCraft app


You may also like

Niciun comentariu: