Prăbușire.

/
0 Comments
"Ce?!" No, iar vă sperii. Nu s-a prăbușit nimic,mă. Tu știi ce mișto e să...ai...pe cineva acolo la suflețel?*sunt obsedat* normal că știi, doar și tu ești tot un om. O ființă umană. Mna, câtă dreptate are cineva când spune nu avem cum să ne cunoaștem așa..în câțiva ani. Adică, ioi, sunt unii care mu se cunosc și au 70 de ani. Deci de ce să ne mândrim că ne cunoaștem când de fapt...nu o facem. "Mna, și ce vrei de fapt?" Păi. Păi ...păi . Vreau să îmi exprim și eu sentimentele , cum ce vreau?! Doar de aia mi-am făcut blogul ăsta. No, ce să fac. Am conștientizat că am sentimente puternice. Genial, nu? Nu. Nu-i deloc genial. Adică..e genial. Oi, doamne. Nici nu mai stiu ce e cu mine. Chiar e stupid. Ce știu în momentul ăsta despre mine? Păi..că am sentimentele astea, că sunt un om, și că la un moment dat o să mor.
Yeah. Așa eram. Pă bune. De unde să știu că...uhn...corpul? Zic bine? Corpul meu e capabil să îmi producă asemenea stări și emoții. Adică, la naiba. Crush-urile de obicei sunt rapide și nu așa de în forță(la mine, cel puțin) . Ce căcat e asta de fapt? Nu știu. Mă simt foarte ciudat, am un sentiment de drag și de admirație super pronunțat față de cineva și ..mna. Sunt practic așe
De fiecare dată când mă gândesc la el. So..shit. Or..not? Whatevs. Chiar nu știu ce e cu mine. Mă amuză. "Ce te amuză, psihopatule?! " Mă amuză cum mi se năruie tot ce știam despre mine. Măcar mi-au rămas zidurile <3 "ești prost.." No, poate oi fi și prost, dar cui îi mai pasă? Nu, sincer. Cui îi pasă dacă sunt prost?!
Asta îmi aduce aminte de idoții de la școală. Ei cred că îmi pasă când îmi spun că sunt prost și alte adjective de gen. Și își bat gura degeaba toată ziua , fără să știe că nu îmi pasă. Aproape îmi e milă de ei. Saau..nu. Anyway. Mi se pare că toootuși, sentimentele astea vin de la el el el el :3 " nu, tu chiar ești cu capu'." Na. Super. Acum vorbesc singur cu mine pe blog, și realizez asta după o postare înteeagă în care am făcut-o. Și faza e că mă și critic. Eu pe mine. Am înnebunit, asta e sigur. E din cauza lui. -.-# . M-a făcut să îmi pierd și rațiunea. Nu că aș fi avut prea multă, dar era acolo să mă țină cât de cât normal. Și acuma vorbesc cu mine pe blog într-un accent ardelenesc exprimat prin "no" și "na" . Vezi ce face o persoană din mine?! Stai, cu cine vorbesc? Of. Mai bine mă car, poate debitez ceva prostie mâreață , cum ar fi numele lui. ( D. )

Posted via DraftCraft app


You may also like

Niciun comentariu: