O lume nouă.

/
0 Comments
Optimism. Pesimism. Cele două mari categorii în care se clasifică oamenii. Când ești pesimist, cum eram eu, vezi tot ce e rău. Cum făceam eu. Observați că folosesc trecutul? Da, m-am hotărât că e mult mai mișto să fiu o persoană optimistă și drăguță. Adică, mi se pare un SF total ce gândeam acum două săptămâni. E vina lui. Mă schimba. Ochii ăia albaștrii ai lui mă hipnotizează. Mă fac o persoană drăguță. Cel puțin la suprafață. Sentimentele astea mă fac să fiu confuz. Nu mai știu ce vreau. Adică...știu că îl vreau pe el. Și în rest...zero. Mai știu unde vreau să intru la anu' ? Nuuuu. Mai știu unde vreau să merg în vacanță? Nuuu. Oh, doamne. Listele alea în sfârșit îmi sunt de folos. Deși mi s-a zis că-s obsedat de control pe tema asta, am știut eu că e mai bine să am undeva scris tot ce vreau să fac. Și ...se pare că iar deviez. Naiba. No' vroiam să fac un post despre el, despre cât de mult am ajuns să tin la o persoană pe care abia o cunosc. Nu pot să-mi cred creierul.....sau..corpul, nu știu. Orice parte produce sentimente. De asemeni, pot să îl cred, pentru de fiecsre dată când mă gândesc la el, alte motive pentru care e așa de aproape de sufletul meu ies la suprafață. . Oh, felul lui de a fi, și tot ce am citit în materie de psihologie se leagă și creează o persoană super mișto. Pentru că nu-l cunosc destul de bine, am pus bucâțelele pe care le știu și le-am lipit. Cu psihologie pe post de lipici. "No, că tu n-ai pic de creier. O să rămâi dezamăgit că nu o să fie ca ce îți imaginezi tu" Mna. Iaca fâs. O să rămân dezamăgit. Dar până una alta, am ieșit din tunelul întunecos al anului trecut și a unei bune bucăți din anul ăsta, și m-am lovit de realitatea paralelă a sentimentelor, a admirației, a ..norilor pufoși. Deci chiar dacă am să fiu dezamăgit , o să trăiesc la maxim tot ce pot din ce simt. Pentru că...fuck it. Niciodată nu trăiesc cu adevărat. Și acum simt că trăiesc. Finally. Nu mai sunt un zombalău emoist toată ziua. Pot să fac ce vreau, pot să fac ce vreau și cum vreau.
Păi, iaca, dacă așa mi se schimbă stările, n-am ce-i face. Decât să vă zic următoarele:
• Dacă ești trist, găsește cauza, elimin-o sau descâlcește-o și fii fericit.
• Dacă e mai nașpa de atât, mergi la un prieten, plângi și încearcă să te simți mai bine
• TRĂIEȘTE.

Aici am copiat un articol de pe net, întrucât nu merg linkurile. Citește și vezi ce ți se potrivește.


"Stiu cine sunt si imi place asa cum sunt"

Inainte de a te raporta la ceilalti, inainte de a te identifica prin ceea ce faci, prin scoala la care ai invatat, facultatea pe care ai absolvit-o, orasul din care provii, felul in care arati sau orice alt fel de "eticheta" sociala, esti tu, asa cum te stii pe tine. A fi fericit se raporteaza direct la adevarata ta natura. Iar cu cat te cunosti mai bine, cu cat stii mai bine ce iubesti, ce te inspira, ce idealuri ai, cu atat vei fi mai fericita.

Se intampla uneori sa fii "luata de val" si sa ajungi sa te identifici cu dorintele altora sau cu idealuri induse. Este normal sa se intample asta pentru ca in fiecare zi ti se repeta de sute de ori diverse mesaje pe care ajungi sa le consideri "ale tale".

Vrei sa fii mai slaba (sau mai plinuta), vrei sa ai o altfel de masina, vrei sa iti faci vacanta intr-un anumit loc pentru ca toata lumea a fost acolo... Raportarea la cei din jur este absolut naturala, dar trebuie sa se opreasca intr-un punct in care nu iti afecteaza starea de bine.

Inainte ca astfel de idealuri sa puna stapanire asupra ta, gandeste-te serios daca reprezinta cu adevarat ceea ce iti doresti.

Relatiile cu cei din jur

Relatiile interumane sunt cheia fericirii. Cercetarile sociale au descoperit faptul ca relatiile satisfacatoare cu cei din jur reprezinta singurul factor extern care iti poate creste nivelul de fericire de la "fericit" la "foarte fericit".

Din pacate, suntem atat de preocupati sa gasim fericirea incat uitam sa oferim timpul, energia si atentia relatiilor pe care le avem cu cei din jur. Aminteste-ti in fiecare zi ca fericirea se afla in stransa conexiune cu prieteniile pe care le pastrezi si dragostea pe care le-o oferi celor apropiati, fie ca sunt copii, partenerul de viata sau rude.

Fa ceea ce iti place

"Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac oamenii este aceea ca nu incearca sa isi castige existenta facand ceea ce le place cel mai mult", spunea Malcolm Forbes, publisherul celebrei reviste Forbes. In Statele Unite, numai 50% dintre angajati sunt multumiti de locul lor de munca.

Desi este imposibil sa ai un job perfect, solutia pentru a fi multumita de ceea ce faci este sa iti concentrezi munca asupra rezultatelor. Incearca sa incepi prin a identifica ce inseamna pentru tine succesul real, care sunt valorile reale, cum poti fi mai creativa si cum te poti bucura mai mult de ceea ce faci.

Odata ce vei avea rezultate, poti descoperi cu surprindere ca ceea ce faci poate fi altfel decat credeai si chiar iti poate aduce multumire.

Tu alegi!

Se spune ca atitudinea face totul. Pe o scara de la zero la zece, te-ai hotarat cat de fericita vei fi astazi? Daca stai si te gandesti bine, vei gasi undeva intr-un loc din mintea ta ca ai luat deja o decizie cu privire la cat de fericita vei fi astazi, saptamana aceasta sau anul acesta.

Alegerile pe care nu le constientizezi direct sunt extrem de puternice si iti pot influenta foarte mult viata. Daca ai o atitudine negativista, este ca si cum cineva ti-ar sopti tot timpul in ureche: "Astazi vei avea o zi proasta!". Inevitabil, vei avea o zi proasta.

Intr-un studiu, psihologul Robert Holden i-a rugat pe studentii sai sa raspunda prin "Da" sau "Nu" la intrebarea "Ai putea fi mai fericit decat esti chiar daca nu s-ar schimba nimic in jurul tau?".

100% dintre cei intervievati au raspuns "Da", aducand argumente precum "Da, pentru ca as alege sa ma accept mai mult asa cum sunt", "Da, pentru ca as alege sa vad lucrurile altfel", "Da, pentru ca as alege sa ma bucur mai mult de ceea ce am" etc. Concluzia psihologului a fost aceea ca fericirea depinde in mare masura de alegere. Alegi sau nu sa fii fericit.

Și ca să închei, m-am gândit să pun o întrebare. Tu cât știi defapt despre tine?

Posted via DraftCraft app


You may also like

Niciun comentariu: