Nu știu.

/
0 Comments
Ce naiba e cu acest "nu știu"?! Adică..am ajuns să îl folosim tot timpul, fără să ne dăm seama. "De ce ai făcut asta?" "Nu știu" Păi cum adică nu știi?!? Nu, serios, ce căcat e acest răspuns? Culmea e că, pe moment, chiar nu mai știi de ce ai făcut un lucru. Asta din cauza puterii pe care o avem noi asupra noastră. Ne ștergem pentru o perioadă din memorie gândul respectiv, și ajungem să răspundem cu "nu știu". Dar sincer, mă enervează. Dacă tu, care ai fost pămpălăul care a făcut prostia, cum să nu știi de ce ai făcut-o?! E cel mai ilogic și idiot răspuns. Chiar dacă e o minciună, ca să expediezi rapid pe cineva de la subiect, tot e al naibii de enervant. E enervant, pentru că (bine, din mai multe motive, dar în principal) tu, ca cel ce trăiește în corpul tău, trebuie să fii...conștient de ce faci. Mă rog, m-am uitat la un clip genial, și m-am mai calmat. Ceea ce îmi aduce aminte. Mă gândeam azi, că am văzut tot felul de lepșe. Lepșe scrise, lepșe lungi, scurte, la bășcălie, lepșe serioase, lepșe mișto, lepșe și mai mișto, foto lepșe și alte lepșe și subgenuri ale lepșei. Dar nu știu dacă am văzut vreo Muzileapșă. O leapșă la care să răspunzi doar cu titluri de melodii și să pui și un link de youtube lângă. Dacă știți ceva de muzilepșe de pe la altcineva, sau așa, să îmi ziceți la comentarii, și să îmi ziceți ce credeți despre idee. Dacă vă place, mâine postez muzileapșa.
Bre, vouă vă place să ardeți bețișoare sau lumânări parfumate? Sau să aveți un ulei aromatic care să parfumeze camera? Pentru că am descoperit niște bețișoare super mișto, de la HEM, o firmă care se ocupă cu așa ceva. Adică sincer, aprind un bețigaș din ăla și toată camera se umple cu o aromă dulce de piersică și trandafir. Dada, știu, înauntrul meu e o fetiță. -.-"
Dar sincer, chiar îmi plac, și am și o lumânare parfumată în cameră, care miroase a trandafir, combinat cu flori de hibiscus și cireșe.
Adică, pe bune, camera se luminează instant(olfactil vorbind) și se înveselește când aprind chestia asta. E inocentă, și miroase dulce, ca o floare de cireș care se deschide sfios, ajungând să fie o frumusețe splendidă. Mna, pentru că nu au înflorit încă cireșii, vă arăt o pozA cu un cais..cam aceeași treabă.
Plin de flori. Culmea e că eu urăsc florile, în general, din cauza alergiilor pe care le am și pentru că nu le găsesc rostul. Dar astea au un rost, fără ele nu ar fi fructe, și sunt cât de cât lipsite de parfum tare. Și pe deasupra sunt frumoase. Parcă e popcorn :))
Ceea ce îmi aduce ainte că mâine, într-o zi caldă de sâmbătă, mergem la școală. Ce?! Eu luni și marți am simulări, și ei ne cheamă sâmbătă să recuperez școala pe care o pierd după 1 mai. Genial. De ce nu pune sâmbăta asta după vacanța de Paști, că ar fi mai normal. Așa ne cheamă să stăm câte 40 de minute la fiecare oră și 5 minute pauză degeaba,(înafară de mate și română) pentru că deh. Se pierd două zile. Ce pula mea?! Doar s-au pierdut zile la greu anii trecuți și nimeni nu s-a sinchisit. Dar probabil că soarta mea și a Mălinei(hey there) au făcut în așa fel să se întâmple când avem simulare(noi suntem ghinioniști în general ^_^ ). Daaar, măcar nu avem așa multe teme, și acum realizez că trebuie să mă apuc de ele. Pa și pusi.

Posted via DraftCraft app


You may also like

Niciun comentariu: