Note peste note peste simulări peste examen

/
0 Comments
Stau şi mă gândesc acum dacă simulările astea m-au ajutat cu ceva. Şi realizez că nu. Adică mi se pare absolut normal să dai o simulare...pe an. dar noi am avut două în decurs de 3 luni. Asta chiar mă disperă. Adică, nici nu am avut timp să respir bine că ne-a şi îndesat două simulări idioate . Primul semestru am stat, am frecat menta, Faye mă întreba cum dracu aveam timp să mai respir. Iar mie pur şi simplu nu îmi păsa. Mă gândeam ca examenul e aşa de departe, şi ca am o grămada de timp pana la el. Faza e ca nu aveam. Dar mă rog. Pe bune, eu în luna octombrie habar nu aveam ca voi da simulări. Ce copchil ignorant sunt şi eu uneori.
"Măăă,dar acuş am examen!" Îmi spuneam eu acum câteva zile, înainte de simulări. Ah, vorbind de simulări. Ieri am avut măreaţa simulare la matematică * la care am facut o varză*  la care voi lua un 8.5 dacă sunt profesorii indulgenţi, şi azi la prima oră am primit rezultatul la simularea la româna. Am luat 9.00 adică mai puţin decât la prima. Mai ales din prostia baremului şi a capetelor pătrate care au făcut idioatele de handicapate de subiecte(care erau uşoare.) . Deci era un subiecţel acolo, la care era dat un textuleţ, care vorbea despre ecoturismul în Delta Dunării. Şi întrebarea era de fapt, la subiectul 2 , cui i se adresează informaţiile din text. Eu, pentru că am încercat să gândesc logic(mare greşeală) la română măcar o dată în viaţa mea, am spus că informaţiile se adresează turiştilor.  Evident, am greşit, pentru că informaţiile se adresează de fapt "turiştilor pasionaţi de ecoturism şi tuturor cititorilor revistei " ăleia de căcat. Şi mi s-au dus cam 3 puncte acolo. YEY. La mate, nici nu vreau să mă gândesc la ce măncărică de vărzuca am facut. mi-e mult prea greaţă de nota aia.
În schimb, sunt foarte fericit azi, pentru că fiinţa aia de care eu mi-am tot bătut joc(diriga) a adus azi două dintre cele zece miliarde de teste pe care le-am dat. Înainte să le dea, a facut ordine şi disciplină în sala de judecată(clasă) . După care, a început să turuie: " X - ŞASE, Z- CINCI CINCIZECI, Y - ŞAPTE OPTZECI" Eu eram în bancă, şi mă rugam la tot să nu am alte două note de 7 la fizică( anul trecut am avut un 7 şi un 6, apoi am luat câţiva de 9 ca să îmi scot o medie acceptabilă). Deci înaintea mea a fost un singur 10, şi eu mă pregăteam să îmi fie tăiat capul cu o ascuţită notă de 5. Şi îmi aud numele. După care nota. Luasem 9.5. AAAAMIIIIN. *cu felicitări, 9.5 a zis profa*  Apoi, la ora a doua de fizică, şi da facem două ore de fizică, a venit cu al doilea rând de teste. Care, vreau să spun au fost chiar mai dezastruoase decât primele (care erau de fapt ultimele pe care le-am dat, dar mă rog). Cred că undeva la primele 10 note au fost între 4 şi 6. Au fost mulţişori de 7, vreo doi de 8 , doi de 9 şi doi de 10. Iar, înaintea mea au fost doar notele de 5, şi eu am aflat cu stupoare că am făcut mai bine la primul test(adică la ăsta de care zic acum) decât la al doilea O.O. La al doilea luasem, cum am zis 9.5, iar la ăsta luasem 10 curat. deşi mă aşteptam la 8 de la el. Deeeci, pot să spun că îi mulţumesc lui tata care a tras de mine să fac problemele alea de la tema de la fizică.
Bine, nu e ca şi cum nu am acel 3 la mate, sau 4 la latină sau 6 la română. Dar măcar mă pot concentra mai bine pe viitor. ^.^
V-am lăsat! :*


You may also like

Niciun comentariu: