Muzică de dimineaţă

/
0 Comments
Neaţa. La prânz...Îmi place foarte mult la duminca asta că pe VH1 dau "rock anthems weekend" . E .... atât de plăcut să stau şi să îmi beau cafeluţa pe muzica asta aşa geniala. Chiar îmi pierdusem încrederea în televiziunea muzicală din România. Adică, ştiam de astea două mari şi late canale de muzică, care mai dau şi lucruri ce nu necesită roşii stricate. Anume VH1 şi cel care a apărut mai recent...H!T music. Pe hit, dau mai în fiecare weekend câte un top interesant. Săptamâna trecută am avut ...ăăă...top 120 love songs of all time. Care mie mi se pare cam prea siropos şi aiurea, dar neah. Am prins şi topul melodiilor rock din `90 şi `80. Sau topul metal of all time.So my faith in humanity is restored...a bit. Faza cu acest canal(hit) este că în unele dimineţi dau o chestie ce se numeşte 100% RO. O chestie care sincer, mă disperă. E o oră sau două în care dau exclusiv lălăieli româneşti mai vechi sau chiar de actualitate. Asta strică toată dimineaţa(care e de fapt prânz, dar mă rog) şi chiar mă enervează. Ăştia de pe VH1 scapă foarte multe căcaturi comerciale. Căcaturi comerciale cu puţin creier, dar still...căcaturi comerciale. 
Dacă aş spune că urăsc tot ce nu este rock aş minţi cu nesimţire. Ascult cu plăcere muzică veche, cum ar fi Abba, sau melodii "sirop" din anii 80 , de genul "you take my breath away" "i will always love you" "lady in red" "tainted love" sau multe altele care nu îmi vin acum în cap, dar pe care dacă le aud, le recunosc şi le ascult cu plăcere. Îmi place să ascult colecţia impresionantă de blues pe care tata o deţine, îmi place să ascult muzică instrumentală.. deci chiar aş minţi daca aş zice că nu ascult decât rock. 
Da, iar mi-am pierdut speranţa. Am mutat pe kiss tv din greşeală. Ghiciţi ce? Iar o dau pe Loredana Groaza din carpaţi. Cu melodia aia secantă. Mut pe Utv. Cai verzi pe pereţi...la propriu. Pe MTV îmi e foarte frică să schimb. Ia să mă întorc la VH1. Aşa..uuu kings of leon. ^.^ perfect. 
Stau acum şi mă întreb cum s-a ajuns din anii 80-90 care aveau muzică aşa de şmecheră la lăbăreala şi curvismele ce sunt "la modă" ziua de azi. Adică frate...e ca veriga lipsă din teoria evoluţiei. Deci cum pana mea ajungi de la asemenea epicitate ca Pink Floyd, Aerosmith, AC/DC, Rolling Stones, Metallica, Ronnie James Dio ,Rammstein, sau de ce nu Whitney Houston, Berlin, Chris Isaak, The Bangles, şi alţi artişti de genul, care frate...aveau voce, la naiba , la chestii ca Loredana Groaza, Smaili, Parazîţii, şi alte rahaturi contemporane. Adică, ce am enumerat eu e nimic, şi jumătate din total e mort. La propriu. Dar cântecele ar trebui să nu moară. I FUCKIN HATE IT. Cum poţi să spui că e demodat să asculţi queen?! Mai important, cum poţi să asociezi aceasta structură, "la modă" cu o trupa ca şi Queen. Chiar mă depăşeşte. Şi pentru ce dumnezeii mă-tii ai face tu un covăr pentru Queen?! Adică daţi şi voi un search pe youtube, cu " we are the champions cover" şi vedeţi câţi handilici ies la înaintare. Voi aveţi răspuns? eu nu... cum am ajuns să fim aşa de proşti încât(scuzaţi limbajul) să nu le futem una în muie tuturor acestor pizde şi puţoi care apar în fiecare zi pe posturile de radio, de televiziune muzicală, şi la maxim pe telefoanele cocalarilor de peste tot??!
Chiar mă deprimă să văd cum toţi meltenii ascultă ACEEAŞI muzică, ACEEAŞI  aşa zişi artişti, ACELEAŞI piese, again and again and again, se îmbracă toţi la fel, vorbesc toţi la fel, se tund toţi la fel, gândesc toţi la fel. La naiba, unde e originalitatea, unde e mândria de a fi tu însuţi , unde e diferenţa dintre tine şi ceilalţi?! 
Oamenii nu există pe această planetă ca să fie toţi la fel. Fiecare fiinţă e unică, şi handicapaţii vor să fie toţi la fel. Prostia omenească.



You may also like

Niciun comentariu: