Eu trăiește

/
0 Comments
"Cum, ce? Stai, ia-mă ușor, avem simulări?! "*Eu acum 3 zile* dap, ca dovadă că nu am capitulat în mijlocul unei simulări, uite că al meu corp mai zvâcnește și pe-aici. N-am prea avut timp de nimic, mai ales de scris pe blog. Am încercat, și de fiecare dată rămâneam cu bucăți dintr-o primă frază și îmi ziceam" o să iasă nașpa, mai bine lasă" . Așa că, pentru motivul că e dimineață și sunt treaz de la ora 5 (ala care s-a găsit să sune la interfon va fi un om mort.), m-am gândit să îmi întind niște mici frustrări într-o postare. Azi(adica în 3 ore jumate) am simulare la mate, și în loc să învăț eu apăs niște taste, în fața unui ecran. Mă rog...evident că am lucrat,cel puțin pentru mate. Și uite-așa, cum îi ziceam și lui Faye ieri, am o carte redactată de o echipă de primate. Pe lângă asta, aia de la pregătire se așteaptă să fac acele probleme, din care ... 3 din 5 (la cele de geometrie) au un desen ajutător care nu are nici cea mai vagă legătură cu problema.Ah, ba da. Ăla era tot dreptunghi, ca în enunț. Dar în rest nu avea absolut nimic din enunț. Bine, la rezolvări dădeau un desen făcut de ființe inteligente și mă uit la rezolvare. Trebuiau făcute încă 9 construcții de către copilul care dădea examenul. (Problema era într-o variantă ). Cum poți, tu ca profesor cu un gram de materie cenușie în cap, să pui asemenea problemă într-o variantă. Bun, să zicem că eu sunt mai redus mintal, și nu știu să o fac. Dar ca să îți pună la o problemă la care scrie clar "piramidă patrulateră regulată" un paralelipiped dreptunghic ca desen ajutător, e o chestie cu totul tâmpită. Sau figura nr 2 să fie foarte mare și să îți șteargă jumătate din figura nr 1. *carte făcută de primate.....of*
O altă chestie care mă depășește total este cum de fiecare dată când părăsesc banca aia stupidă de la școală, găsesc când mă întorc ceva vărsat pe lucrurile mele(de obicei un lichid.) .
Deci ieri m-am dus să îmi iau ceva de mâncare, și una din colegele mele vărsase conținutul unei sticle cu apă pe caietele mele. Dacă nu aș fi fost amuzat de situație, aș fi pocnit-o. Amuzat de faptul că de fiecare dată când ies, se întâmplă ceva. Deci am avut pe lucrurile mele apă, de nenumărate ori, suc, lapte, iaurt , corector. Mai urmează să vină cineva cu borcanul de borș și să-l verse la mine pe bancă. Într-o bună zi, voi sta în banca mea și mă voi uita la un nefericit care încearcă să își curețe scaunul de iaurt. Ăsta e unul din visele mele.
Oh, doamne, acum ceva timp, când am coborât dimineață(mă duc pe jos la școală) , m-a lătrat o javră . Am fugit puțin în direcția opusă și aia(javra) s-a băgat în bloc, și eu mi-am continuat drumul. La capătul străzii din spatele blocului(care dă în strada principală) era un moș , care hrănea mici bestii numite mâțe. Culmea e că nu le hrănea la propria lui scară de bloc, ci la jumătatea distanței dintre scara mea și a lui. Deci nu pot să vă explic cum la mine în bloc sunt 50 și ceva de mâțe , care locuiesc în subsol. Și care sunt o sursă veșnică de putoare și purici. Mă rog, și moșul ăla se uită la mine și face "vezi că nu te iubesc animalele?!?" În momentul ăla, mie mi-a picat fața cu zgomot. Adică cum, tu(moșul) hrănești javra aia, javra aia mă latră și tot eu sunt de vină?! M-am uitat la el, și i-am zis pe cel mai calm ton posibil că o să îi otrăvesc toate mâțele și câinii pe care îi hrănește. Bineînțeles, a făcut o criză de toată frumusețea , cum că mă bagă în închisoare. La chestia aia i-am spus că îl bag în mă-sa și am plecat. Deci stai așa, tu hrănești animale, animalele sunt violente și eu sunt de vină? Dar ia-ți-le omule pe toate în casă , nu le ține așa , că sunt pericol public, la dracu'. Pe lângă asta, mâțele și câinii ăia nu au făcut niciun vacin ever. Așa că pot purta rabie. Deci de ce să trebuiască să fac eu o injecție în stomac pentru că tu hrănești astea?
Of, ce bine mă simt că mi-am spus of-urile. Acum mă duc să iau o notă mare la simularea la matematică(yeah, right ).


You may also like

Niciun comentariu: