Un nou început.

/
2 Comments
Cum spuneam. Cuvintele "nou început" îmi trezesc niște sentimente atât de...interesante pentru felul meu de a fi. Nu sunt cea mai impulsivă fire. De asta nu prea iau lucrurile de la început, pentru că îmi este frică de pierdera progresului obținut până la momentul respectiv. Cum să mai evolueze o ființă din ziua de azi dacă are prieteni toxici?
Hai, nu vă portați ca și cum nu știți. Sunt așa-zișii prieteni ce sunt prieteni cu voi doar pentru că sunteți printre singurii ce neagă faptul că "sunt urâtă" "sunt porastă" "nu pot face nimic" "nimeni nu mă place". Da. Am avut un asemenea caz de prietenie, care se credea a fi chiar foarte strânsă. Sincer, își merită soarta de ignoranță. M-a tras la un nivel la care începusem să cred și eu toate rahaturile astea. Azi mi-am dat seama că nu e bine pentru sănătatea mea mintală, și am pus punct.
Să o iau de la capăt cu aceeași persoană? Cu siguranță nu. Eu cu ființa aia nu mai ai ce discuta. Doar dacă reușește să își schimbe comportamentul.
Numărul doi pe ordinea de zi. Vine Moș Nicolae, oameni buni. Și sincer să fiu, am uitat total. Mi-a adus aminte azi bunica , care a cumpărat dulciuri de pus în papuci celor mai mici din familie. Toată lumea este așa de ocupată cu tezele, și cu venirea Crăciunului, că în ultimii ani, uită de Moș Nicolae....
Stau...stau și îmi închipui diverse scenarii într-un parc pustiu, noaptea, iarna. Și realizez că viața mea poate fi cum vreau eu. Numai să vreau. Atragem după sine ceea ce gândim. Ok. Nu spun că e simplu dar încercați să îmi urmați sfatul, așa...de probă. Orice vă supără la voi...nu mai gândiți. Nu vă mai gândiți negativ. Hai...de probă. La un post următor (peste câteva săptămâni) cei mai determinați o să fie menționați. Știți care e faza de fapt? Dacă gândiți negativ despre voi, ceilalți vor gândi și ei la fel. Nu vă spun să mă credeți. Vă spun să încercati. În loc să spuneți "sunt prost" spuneți"sunt inteligent." Doar pentru câteva zile. Aștept să văd ce se întâmplă. La mine ...merge.
Daa...să vă umplu de fotografii geniale, așa ca și marele final
Atât vă dau. Atât vă trebuie pentru a fi fericiți. Drumul către voi. Eu l-am găsit, și îl urmez. Poate sunt mai ciudățel. Asta e :)


You may also like

2 comentarii:

  1. Interesant. Mie mereu mi-a plăcut ceea ce am fost, la momentul respectiv.Chiar dacă acum, dacă mă uit în trecut, găsesco grămadă de lucruri care nu-mi plac la felul cum eram înainte, mereu mi-a plăcut ce am fost.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ești pe listă. :) . Interesant punctul tău de vedere. :3

    RăspundețiȘtergere