Rockin' on the life.

/
0 Comments
Prin negura vieții, a timpului m-am pierdut. Mă simt așa de bine zilele astea... Am realizat că viața mea e mai bună decât credeam... Mă rog. "POSTARE?! Wow.." Da..cam asta mă aștept eu să reacționați. Să trecem la subiect. Iarna vine . Vine încet , încet, și observ asta odată cu decorațiunile de crăciun ce încep să apară din neant pe stâlpi, și între ei. Ador să văd bradul acela imens din Piața Uniri. Și ornamentele drăguțe. Și...totul..e așa...frumos. Intrăm parcă într-o vrie. Toată lumea e mai bună. Ador asta. Viețile oamenilor se schimbă. Se schimbă în bine, la Crăciun. Deviez prea mult în subiectul de iarnă. Mă rog..ideea e că am vrut să fac un fel de continuare a ultimului post. Și anume o continuare despre cele mai drăguțe ființe din lume. Mai bine zis, vreau să fac un top al celor mai drăguțe ființe.
Pe primul loc se află în mod iremediabil, bufnițele. Să vă dau și poze.
Mda...bufnițele mă fac să simt ...nu știu exact...ceva ce mă umple din interior..ceva..drăguț, călduț, comfortabil. Mda, stând aici, pe pat , uitându-mă la ultimul episod din anatomia lui Grey, după ce realizez că tocmai am dat un test sau teză pe zi săptămâna asta și am supraviețuit mă face să realizez că și perioada asta din an va trece cu bine, la fel ca și examenul în legătură cu care toți congenerațienii(da, știu..cuvânt bizar), colegii de generație se stresează, și că voi ajunge , în final, să fiu unde vreau eu.
Nu e cazul meu ăla mai fericit. Oameni, nu mai luați totul în tragic. Mai bine puneți mâna pe cartea de mate și învățați decât să vă plângeți că veți ajunge la o școală generală din Pocreaca.
"Dar eu deja învăț toată ziua, și am pregătire la X , la Y de Z ori pe săptămână câte N ore" . În cazul ăsta , vă spun cu toată sinceritatea că veți ajunge unde vă doriți. Amin.


You may also like

Niciun comentariu: