Leapșă și nominalizare

/
2 Comments

Am văzut că am primit o nominalizare la A Bouquet Of Three Awards de la Ascunsă , și m-am gândit să răspund la cerințele ei. De asemenea, în aceeași postare este o leapșă făurită chiar de Ascunsă pe care am furat-o ca să nu fie postarea prea scurtă :">

1. Care e ultima persoana pe care ai imbratisat-o ?
Păi.. Faye :3
2. Ce meserie nu ai vrea niciodata sa ai ?
Desfundător de țevi
3. Ai o parere buna despre tine in general ?
În general...nu prea. Dacă mă întrebi de anumite aspecte răspunsul se schimbă :))
4. Un obiect pe care vrei sa-l arunci si uiti mereu .
Păi dacă uit cum să îmi aduc aminte acum? :)) dar am o chestie foarte ciudată în cameră și nu am aruncat-o niciodată, dar nu știu de ce .
5. Aminteste-ti ceva dintr-o carte fara sa cauti pe net sau sa deschizi cartea ( un vers , fragment , dialog etc )
"Bilbo Baggins!" Tocmai am reînceput să citesc Lord of the rings
6. Ai pus piedica cuiva vreodata ?
Dap. A căzut și mi-a părut rău așa că m-am dus repede la baie , am adus un șervețel udat și i l-am dat respectivei să se șteargă. Am fost cei mai buni prieteni în primară.
7. Ce-ti place cel mai mult la blog-ul meu ? ( Ha ! In fine , persoana blog-ului se va schimba , adica daca cineva ia leapsa de la tine cititorule , logic ca tu vei fii persoana , ma rog , daca va lua cineva leapsa )
Că scrii tot ce simți, Ascunso, că scrii așa..frumos <3 .
8. Ceva la care nu poti sa renunti ( obiect etc , nu oameni )
Mâncare, apă și aer :>
9. Cea mai importanta persoana din viata ta este legata si aproape omorata de un asasin iar la o distanta egala de tine in partea opusa se afla o bomba care va exploda in doua minute , ai de ales , salvezi persoana sau dezamorsezi bomba care e in stare sa distruga intreaga omenire ?
Salvez persoana, o sărut de rămas bun și murim îmbrățișați. Sunt o fire sirop.
10. Care este initiala baiatului/fetei de care esti / ai fost indragostit/a ? ( Trecutul fiind mentionat doar daca nu exista nimeni in prezent - a se specifica asta )
G.
11. Cine n-ai vrea sa-ti citeasca niciodata blog-ul ?
Mama :-s
12. Un sfat prietenesc pentru persoana de la care ai luat leapsa .
Nu înceta să fii tu!
13. Formula de incheiere pe care o folosesti intotdeauna .
Cola's out

Am luat leapșa de la Ascunsa, pe care o salut, și vreau să îi dau leapșa lui Faye, lui Daydreamer, sfintei Anavae, lui skilly și lui zappy

Reguli :
1. Specifica persoana de la care ai luat leapsa.
2. Mentioneaza minim 5 persoana la care vrei sa vezi leapsa .
3. Exprima-ti parerea personala despre leapsa , ce modificari ai aduce ?

Bine bine, acum că am rezolvat leapșa atât de drăguță de la Ascunsă, să îmi iau în primire și nominalizarea la A Bouqet Of Three Awards, tot de la ea. De asemeni, și aici sunt reguli.
Trebuie să accept nominalizarea, și am făcut-o , thanks Ascunsa ^^
Trebuie să nominalizez eu cincisprezece bloggeri și să îi anunț de nominalizare :-?
Trebuie să includ cele trei imagini reprezentative și să promovez proiectul A Bouqet Of Three Awards pe blogul meu.
Trebuie să spun șapte lucruri despre ființa mea.
Să începem cu începutul. Promovez proiectul, care chiar mi se pare genial, și iaca și imaginile





Boon, acum cei cincisprezece bloggeri:
Pe Faye, pe Daydreamer, pe Anavae, pe Skilly, pe Joe, pe Oana, pe Zappy, pe Alexa, pe Marta, pe Hogof @ teorie despre lume( are două bloguri) , pe Dariana, pe Teeo, pe Albă ca zăpada, pe Inocentăăă, și pe Puf de păpădie.
Acum, pentru cele 7 lucruri despre mine..ciudat, visător, siropos, scârbos, pufos, îndrăgostit, nebun.
Vreau să îi mulțumesc celei care m-a nominalizat a 1381037 oară și să vă urez succes celor pe care v-am nominalizat.

Cola's out.


You may also like

2 comentarii:

  1. Uauuuu ! Merci ca ai luat leapsa si ca ai acceptat nominalizarea , abia acum vazusi . :o
    Imi plac raspunsurile si ma bucur ca-ti place cum si ce scriu!
    Arigatou !

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, da :"> sunt o doză de cola furăcioasă și am luat și leapșa. Și..evident că îmi place cum scrii, doar de aia sunt dependent de blogul tău :-"
    Te pup, Ascunso :3

    RăspundețiȘtergere