Destin

/
0 Comments
Moment dulce amar. Visul frumos s-a sfârșit, acela că eu voi intra la mate-info, și s-a deschis un nou orizont, o nouă lume. S-au afișat repartițiile, m-am uitat. Am intrat. Dar la filologie. Clipa aceea a făcut diferența dintre o viață tristă și un început fericit. Nu știam cum să reacționez, căci eu mi-am dorit foarte mult mate-info, și văzând că nu am fost în stare să intru într-o clasă "decentă" m-a făcut să mă simt foarte dezolat. Pentru câteva secunde, acolo, inima mea a murit. Când ochii au citit "filologie", inima s-a oprit. Apoi am văzut în jurul meu. Iarba verde din parc, copacii, cerul, norii, câțiva prieteni care s-au apropiat de mine, și eu care mă uitam ca vițelul la poartă nouă pentru că nu știam de unde să îi iau, și îmi bătea și soarele în ochi. Clipa de durere trece, și îmi lasă o amorțeală în extremități. Ca și cum nu e corpul meu. Ca și cum o anumită parte din mine a murit. Moartea..o tratăm cu atâtă cruzime, cu atâtă durere. O parte din mine a murit, azi, când șansa mea de a fi la clasa pe care am vrut-o s-a dus. Dar acea bucată moartă poate și cu siguranță va fi înlocuită de altceva. De aburi de alcool, de fum de țigară, de nesiguranță. Până când v-a fi umplută de noi idealuri, de speranțe aparent deșarte, ce în final se îndeplinesc. Vezi după aparentul tragic. Înțelege-ți durerea, și n-o combate. Împrietenește-te cu călăul tău, pentru a-ți ușura moartea. Îmbrățișează-ți soarta, nu o mai îndepărta, căci, în fond, e soarta ta, și nu e nimeni dator să o accepte. Fii cine trebuie să fii. Comportă-te cum trebuie. Unde afli toate astea? În acel loc special numit inimă. Caută răspunsul la întrebarea pe care vrei să o elucidezi înăuntrul tău, și nu înăuntrul altora. Și la sfârșit, când vederea ți se încețoșează, bucură-te, căci nu ai niciun motiv să te întristezi. Durerea e la un pas să se stingă, ca și speranța deșartă că cineva te iubește. Bucură-te alături de tine, căci ai supraviețuit atât fără să te distrugi. Bucură-te , căci singurul motiv de tristețe a pierit, odată cu moartea speranței. Râzi pe patul de moarte, căci nu ai niciun motiv să plângi. Căci viața ta pe pământul ăsta e doar o simplă joacă. Bucură-te , ființă minunată ce ai ajuns la apogeul terestru. Bucură-te de ce ai fost, de ce ești și de ce vei fi-parte a planetei. Bucură-te căci ai un milion de motive pentru asta, și niciunul să plângi.

Cola's out


You may also like

Niciun comentariu: