Review, futu-ți...

/
1 Comments
Că tot e sâmbătă și azi-noapte n-am avut parte de pic de somn, m-am gândit să scriu un post super epic despre ... Nimic. Există atâtea seriale despre Nimic. Friends, Seinfield, The Middle și așa mai departe. De ce să nu fie și o postare despre Nimic? Unii vor zice că e lipsa de idei. Dar nu e. E fix inversul. E surplusul de idei aleatorii care îmi vin în cap și pe care nu le pot ordona. Deci..am găsit un blog..care are vreo 200 si ceva de followeri și care nu face nimic, dar nimic altceva decât să înșiruie titluri de filme pe o pagină , numărul de minute, genul și un link de imdb. Și are 200 și ceva de oameni care sunt interesați? Chiar așa de proști suntem? E exact ca atunci când te duci la Carrefour și te duci fix la cea mai aglormerată casă pentru că vezi oameni. Sau ca atunci când fără să vrei te urci în autobuzul greșit pentru că toată lumea urcă. E efectul de turmă. Dar, la chestia asta(care nici blog nu se poate numi) e chiar mai mult de atât. Cine ar da follow ca să vadă din când în când niște titluri de filme? Băi, eu chiar ador reviewurile la filme, și dacă mi-ar ieși mai calumea aș face și eu, dar la dracu! Un review înseamnă să comentezi și să povestești filmul ăla într-un mod cât mai original. Apăi..aia dă doar dovadă de lipsă acută de creier, și nimic mai mult. Vă dau și linkul, cu tragerea de inimă că îi fac mai multe vizualizări ființei, dar meh ca să vedeți că nu mint: http://filmandotherstories.blogspot.se//a>/ . Adică, fraaatele meu. Parcă a venit un retard de la socola,
a făcut o criză de epilepsie, a dat copy paste la tot imdb-u și gata, ai blog. Sincer, mi-am pierdut respectul pentru unii bloggeri. Și chestiile astea trag blogurile calumea în jos. E exact ca muzica comercială. Dacă se vinde, then why not? Păi pentru că unii oameni sunt oripilați de ea când o aud peste tot, poate? Așa și blogul ăsta. L-am găsit întâmplător. Dar mă obsedează ființa aia.
În altă ordine de idei, mi-am început cărticica pe wattpad și vreau să spun că am stat aseară până pe la ora 3 ca să scriu în ea. Nu e cine știe ce, dar măcar mi-am pus și eu gândurile undeva, să fie scrise. Eu v-am lăsat. Cola's out


You may also like

Un comentariu:

  1. Oamenii dau follow la asa ceva, nu pentru ca blogul ala e cine stie ce original sau creativ, ci pentru ca au nevoie de informatii despre ce filme mai apar. Bine, nu toti oamenii fac asta, unii se iau dupa turma de oi, dar in general asa e.

    [Vezi ca taica-meu mi-a luat telefonul X.X Sa nu suni!!]

    RăspundețiȘtergere