Proiect?! Ce pula mea?!?

/
0 Comments
Da..după cum probabil v-ați dat probabil seama după titlul foarte subtil, am avut de scris un proiect. Un proiect la fizică, mânca-l-ar mama. Păi nu? Am nevoie de a optzeci și una miliarda notă. Pentru că profa e prea cool ca să respecte ce spune ministerul , și anume să avem "numărul de ore pe săptămână plus unu" ca număr de note. Nu, ea nu vrea 3 note, cum e normal, ea vrea 4. Și uite-așa am avut eu un proiect de făcut la fizicăă. Buun, și mă apuc eu să fac cele două teme pe care le-a dat pentru proiect. Adică două subiecte, al doilea fiind la alegere. Beene. Și îmi aduc aminte că așa am făcut anul trecut și mi-a trântit un proiect de 50 de pagini în față și mi-a zis că al meu e mic și nu știu să fac un proiect. Așa că m-am enervat și i-am scris despre toate cele 5 subiecte la alegere plus cel fix. Și i-am scos tată, dita-mai proiectul de 20 de pagini. Adică..am pus și de la mine, și de pe net. Mai mult chiar nu aveam de unde să-i scot. Dacă spune că nu-i destul, sincer, o să o bat cu proiectul ăla până îi ajunge. Anyway.
Am tot încercat azi să văd rostul a tot ce înseamnă ...ăăă...viață. Și vreau să spun căăă..nu am găsit. De ce trăim? Pentru că ne-o fătat mama. De ce dormim? Pentru că ne e somn. De ce ne bucurăm? Pentru că vrem. Și ăsta e un răspuns pe care eu îl folosesc și vreau să îl folosesc mai des. Că veni vorba de a vrea. Și da, eu sunt o persoană cu voință and shit. Dar oamenii fără vointă....trăiesc doar pentru că da? Doar pentru că nu știu să facă altceva? De ce să nu..trăiești pentru ceva sau cineva sau pentru o cauză? De ce să nu trăiești pentru ceva ce merită? De ce să trăiești pentru că nu ai încotro. Dacă trăiești așa, mai bine te sinucizi. Lumea nu are nevoie de oameni plictisiți de viață. Live your lives people, că aveți de ce. Și cine știe. Poate aveți mai multe.


You may also like

Niciun comentariu: