Ploaie

/
0 Comments
Mă, asta e una din serile alea. O zi caldă, toridă chiar, o seară liniștită, și răcoroasă. În seara asta a bătut(și cred că încă bate) vântul foarte tare. Și de acum 20 de minute a început să plouă. Cred că..de două sau trei ori am adormit când ploua afară și atunci când m-am sculat tot ploua. E o senzație foarte plăcută, din păcate nu o pot explica. Dar cine știe, poate știți semzația. Și mai genial e să adormi pe furtună, cu geamul deschis. Să bată vântul în cameră, să auzi tunetele și să vezi fulgerele. Mi se pare că acum s-a oprit, dar miroase a piatră umedă. Ador mirosul ăsta. Îți intră parcă..în suflet cu totul. Și aerul umed trece ușor de stratul pielii, sjunge la oase chiar. Răcoare. E răcoare peste tot. Și în sufletul meu e tot răcoare. Starea asta de transă mă acaparează și mă duce câtre patul atât de confortabil. Mă face să scriu chiar.."See ya^^, Cola's out" so bye ^^ vă las niște poze geniale cu ploaie.

Posted via DraftCraft app


You may also like

Niciun comentariu: