Deep, bro, deep.

/
0 Comments
Ușa s-a trântit singură din cauza vântului. Speranța că s-a întors mi-a făcut inima să bată mai repede. Mă întorc, cu sufletul îndoit către geamul din fața mea. Norii inundă dealurile verzi ce erau odată brăzdate de flori albe și mici. Acum..nimic. Parcă au plecat odată cu el. Și probabil că le-a luat special. A vrut să mă rănească. Și nu-l iubeam. Asta e cel mai rău. Nu-l iubeam și nu vroiam decât un singur lucru de la el: să-mi dea înapoi bucățile din mine pe care le-a furat atât de subtil. Mă uit la ceas, dar văd că a stat. Prezența timpului mă organizează. Absența lui mă face mai calm. Stau și mă uit doar la nori. Beau ceai și mă gândesc la el. La cum a făcut din mine..un nimic. La cum a plecat cu mândria nepătată de la mine. Cum a ieșit cu spatele drept, cu un aer triumfător , cumva. Și cum eu ieșeam de la el cu spatele îndoit, fără timp să mă încalț măcar. Simțeam respingere. Am mai luat o gură de ceai. Înjur cât pot de frumos și mă uit la telefonul care începe să sune . M-a speriat și am vărsat cana de ceai. Era el. Pentru că nu aveam nimic de făcut , îi răspund.
Eu:"ce vrei?"
El:"te iubesc"
Eu:"nu mai spune. Și pe cine mai iubești?"
În momentul ăla am simțit că vreau să îl omor.
El:"te iubesc doar pe tine"
I-am închis. Nu-l suport când mă minte în față ca să obțină ceva. Nu mă iubește. Dacă ar face-o, nu s-ar purta așa cu mine. Îl urăsc. Mă duc la culcare și încui ușa. Mă așez pe pat și sting lumina. Răsuflare tăiată. Pupile dilatate. Ceva se mișca în întunericul de lângă mine. Îi simt căldura. Îi simt atingerea. Dar nu deosebesc între ei. Între cel ce îl iubesc, și cel ce mă atrage. Nu deosebesc, și asta mă trimite mai adânc în întuneric,și cad, și simt cum mii de mâini încearcă să mă prindă, reci ca gheața, tari ca piatra și albe ca laptele. Mâini moarte. Plonjez spre iad. Dar una din mâini mă apucă. E caldă. Și pe dată, îmi dau seama ce ..sau cine m-a apucat. E el...cel pe care îl iubeam.
Eu: cum ai ajuns aici?
Și-atunci am căzut pradă buzelor lui, și atingerilor lui. N-am mai vorbit. M-am lăsat purtat de val. Și-am ajuns în alt ocean, în altă lume. Cola's out.


You may also like

Niciun comentariu: