Ce vreau?

/
0 Comments
De ceva timp mă chinui să scriu o postare serioasă. Vreau...foarte multe lucruri în momentul de față, și deși suntem în pragul examenului, eu nu pot să nu mă gândesc la vara ce se pregătește chiar de acum a fi extrem, dar extrem de genială. Probabil că..mna, orice adolescent de vârsta mea își face planuri , ce să facă cu prietenii la vară. Păi duuh. Bine, normal că o să fac și cu părinții câte ceva. Dr vara asta vreau să fie altfel. Vreau să mă cunosc din vară cu cei cu care voi fi în clasă, ca să știu dinainte cam cu cine am de-a face. Să nu mă trezesc în mijlocul unei clase în care deja s-au format bisericuțe, lăsat pe dinafară din nou. Pentru că practic, ăsta e stilul meu. Duc o vară liniștită, nu fac nimic, și mâ trezesc în prima zi de școală că s-au format deja bisericuțe și că nici mâcar n-am un loc ca lumea, trebuie să stau în ultima bancă. Nu că aș avea ceva cu ultima bancă, dar meh. Îmi place mai mult în față, pentru că nu văd la distanță foarte bine, și nici nu pot să fiu atent ca să lenevesc acasă. Anyway. Mai vreau ca la vară să nu îmi schimb liceul, pentru că m-am obișnuit cu el, cu atmosfera de acolo, și cu majoritatea profesorilor , deci chiar nu a, nevoie de o schimbare acum. Vreau să rămân acolo, deși încă nu știu la ce profil mă duc, și mi-este groază că peste câteva săptămâni vine faimoasa broșură în care completezi locurile în care vrei să ajungi.
Și tot eu mă gândesc...oare...ce e asta în care trăim? Că..în ultimul timp nu pot să spun că am avut așa de multe pe cap, dar m-am simțit foarte ciudat. Nu neapărat în sens rău. Doar..neobinuit. Și chiar nu am motiv să simt chestii așa răscolitoare. Acuș vine examenul, trebuie să fiu extrem de atent la ce învăț, nu la floricele pe câmpii.
Iar am deviat. Mă gândeam..eu vroiam să ma duc la filologie, căci școala noastră , anul trecut a scos pe clasa de filo profilul bilingv engleză. Pentru care noi elevii silitorI trebuie să dăm un examen pe 30 mai. Acușica. Faza foarte interesantă este că am aflat că anul acesta nu se mai face bilingv, și cineva mi-a zis că oricum nu era mare chestie cu bilingvul ăsta, mai mult era un intensiv engleză. Așa că acum mă bate gândul să mă duc pe profil mate-info. De ce ? Păi..e logic că acolo se face mai multă carte, se învață mai din greu decât la filologie unde totul e mai lejer. Ceea ce înseamnă că la bac voi fi mai pregătit (plăniuesc să îvâț pentru bac......bună gluma, hă, hăăă:>), la admitere voi fi mai pregătit, peste tot voi fi mai pregătit. Dar, consecința e că trebuie să muncesc mai mult decât la filo. Și sincer să fiu, cred că aș merge pe sacrificiul ăsta, decât să mă duc la filologie și să regret în clasa a XII-a ce am făcut. Măcar așa știu sigur că poate voi regreta pe moment, dar în clasele mai mari și la facultate îmi voi mulțumi. Niecst. Mai vroiam să pic în aceeași clasă cu El, pentru că mediile noastre sunt destul de apropiate, și mna..e posibil. Vreau să nu pierd legătura cu cei care acum îmi sunt aproape.
Vreau să fac tot felul de chestii tâmpite pe care să le țin minte tot restul vieții, căci e ultima vară cu colegii de acum. Adică vară din asta..completă. Că mna, ne vom mai vedea noi și la cealaltă vară, dar nu așa des, fiecare vom fi împreună cu cei din colectivul nostru, încercând din răsputeri să ne adatpăm la noile cerințe sociale pe care ni le impun cei populari. Sau încercând să fim antisociali și să nu facem nimic, așteptând să vină oamenii noi către noi. Așa cum sunt eu. Eu chiar nu am de gând să vorbesc cu toți cei ce îmi vor fi colegi. La început da, mi se pare normal să vorbești cu toți, dar după aia îi sortezi și vezi cu cine vrei să vorbești, și o faci. Și presipun că nici nu vrei să arăți ca un prost, că te bagi în seamă prea mult, că nu stai la locul tău. Și te sfătuiesc să faci așa. Măcar până îți găsești un grup care să fie perfect pentru tine. Stai în bancă, citește o carte, joacă-te pe telefon sau învață pentru ora următoare. De altfel, nu vrei nici să ieși în evidență în timpul orelor, ca să nu te ia nimeni drept "tocilarul lăudăros" care tot timpul răspunde la ore. Sau, dacă stai mai prost cu învățatul, încearcă să înveți chestiile de bază. De obicei din alea deduci restul. Nu vrei nici să pici ca "cel prost" care nu își merită locul în liceul ăsta. Fii amabil cu toată lumea, chiar dacă nu îi suporți. Asta te va face să ai sfori de care să tragi când vei fi pus într-o poziție incomodă. Păstrează o poziție neutră, nu intra în grupulețe foarte mari, căci dacă vei face o mișcare greșită, va ști automat tot poporul. Caută-ți un grup în care simți că poți avea cât de cât încredere. Dacă cineva îți cere ceva împrumut, înjuri mental, dar îi dai obiectul cu zâmbetul pe buze. Niciodată nu spune vreaun secret de-al tău nimănui, vor face tot posibilul să știe toată școala. Vei vrea să ai tot timpul chestiile mărunte gen radiera, mai multe creioane, apă minerală, caiete la toate obiectele și manuale la toate obiectele. Vei avea o geantă al dracului de grea, dar măcar nu va trebui să depinzi de alții. Vei vrea să iei la toate orele notițe complete, ca ceilalți să vină la tine să le ceară, nu invers. Vei vrea să nu-ți dai telefonul și/sau căștile nimănui. Ține-le în geantă, și spune că ți-e lene să le cauți în geanta ta plină de rahaturi. Nu vei spune nimănui, poate doar grupulețului tău dacă îți place cineva din clasă, sau dinafara ei, dar mai important din clasă. Vei vrea să nu intri în certuri stupide, sau în conflicte , și niciodată nu lua partea nimănui într-un conflict(moral). Îți vei contura încetul cu încetul portretul de ființă
inocentă, ce nu poate răni nicio muscă, ce este ghidată de reguli, ce nu se bagă, ce nici măcar nu pricepe de ce se ceartă lumea, ce e foarte atentă la ore, și a note cel puțin bune. Așa toată lumea nu ve crede altceva despre tine. Și va trebui să menții imaginea asta 3 săptămâni din 4 . Pentru ca cei din jur să nu aibă ce comenta, că nu știu ce ți s-a întâmplat și te-ai schimbat. Cu trăsăturile astea, nimeni nu te va critica, și dacă o va face, chiar nu ar avea motiv. Pentru că în weekend poți să ieși în oraș, deci nu poate nimeni zice că ești un tocilar antisocial. Și chiar dacă tu nu ești așa, la începutul unui nou colectiv, cum am să am eu acum, în clasa a IX-a (și cred că am cititori în situația mea) , e bine să le afișezi, căcimăcar prima impresie a profilor și colegilor să fie genială. Eu am avut norocoul să mi se spună toate astea, și să mai și prind din zbor din ele. Mai nasol e faptul că nu poți să le aplici la mijlocul unui ciclu gen gimnaziu, liceu. Că..toată lumea deja te știe după un anumit comportament, și vii tu acum și te schimbi radical, devii total opusul a ceea ce erai, sau devii ceva ce odată ai criticat. Și e cam dubios să faci așa ceva. Și asta mai vreau , dar asta va fi după vară. Să îmi schimb comportamentul și să fiu neutru, și...inocent. Știu că am mai spus, dar vreau să insist puțin pe faza ch mine și Acid în aceeași clasă. Noi..avem medii..apropiate, adică pe ani eu am undeva 9.59 el are undeva 9.55 . Mă rog, apropiate. Vroiam să insist pe motivul pentru care îl vroiam în aceeași clasă. Păi...majoritatea prietenilor lui se vor fi dus la alte licee, căci nu prea au capacitate mentală foarte mare, și dacă voi pica în aceeași clasă cu el ar fi chiar perfect. Din cauză că el e,o persoană retrasă la început față de colegi, ar fi chiar genial să fim în aceeași clasă. Probabil am sta în aceeași bancă și chestii de genul. Oh, nu. Tocmai mi-am amintit. Media unuia pe care îl plac *fizic vorbind* e tot 9.55 sau pe acolo. Shit, ar fi chiar ciudat să picăm în aceeași clasă. Nu știu de ce nu m-am gândit înainte. Mă rog. Ce mai vreau? Mai vreau...oau. Cred că am terminat lista care există pe lângă cealaltă listă care e cu lucruri concrete de făcut. Și întrucât e ora 4 dimineața mă duc să mă culc.Cola's out.


You may also like

Niciun comentariu: