Vacanță!..sau..nu?

/
4 Comments
"De ce să fac ceva?? Nu vezi ca e vacanță?!" Eu către mama ieri, când mă punea să fac variantele alea stupide pentru pregătirea la mate. Oricum aia e luuuuni, și mai e muuuult timp până atunci. Stai, așa am spus și despre romanele din care am avut chiroul noroc să nu mai dau test. Să vă explic. Am avut o listă de lecturi, ca orice elev silitor. Și eu am citit doar o treime din acea listă în vară, pe conceptul că"mai e mult până atunci, mai citesc în timpul școlii" și ghiciți ce. Nu am mai citit. În primul semestru am luat un patru la testul ăla pentru că mi-a fost prea lene să citesc. Știu că e important să citesc toate alea , dar sunt așa de plictisitoare.. Adică, ador cărțile siropoase și drăguțe din literatura universală, și le citesc cu plăcere. Dar pentru ce să citesc eu Baltagul, în care aia face un pas pe lună și la final găsește criminalul, după 150 de pagini în care nu face nimic dinamic. Pe bune, dacă s-ar mișca mai încet, ar sta pe loc. În schimb, am citit domnișoara Christina de Mircea Eliade, tot pentru testul ăsta, si pot să spun că, chiar mi-a plăcut. Deși unii zic că e prea ciudată și îl critică pe autor și zic " așa se scrie în zilele noastre" mie chiar mi-a plăcut. Eliade are în cartea respectivă și o urmă de psihologie, toată descrierea atmosferei dându-ți sentimentul protagonistului. Și eu, elev cuminte, am citit doar un roman(domnișoara christina) până la capăt, din 3. Mai am baltagul, și la alegere , Romanul adolescentului miop sau exuvii saaau Nostalgia.
Și, cum spuneam, am luat vacanță ... Directoarea a spus tuturor diriginților de a 8-a și a 12-a să își trimită copii acasă să "învețe" , că tot e săptmâna altfel și nu facem nimic.
Mie personal, săptămâna altfel mi se pare o foarte lirică pierdere de timp, nu numai pentru cei care au examen sau bac. Pentru toată lumea. Te duci la școală, nu se pun note sau absențe. Te duci ca să suporți o grămadă de idioți(presupunând că vin toți) și niște profi care te enervează, în alte ipostaze decât în clasă. Te enervează afară, te enervează la muzeu, te enervează la teatru, te enervează la operă, te enervează în autocar, te enervează în excursii. Deci întrebarea logică acum ar fi "DE CE..?". Așa că s-au gândit și ăștia de la direcțiune să ne lase acasă ca să învățăm. Yeah, right. Ieri am ieșit în oraș și am stat de dimineață de la 10 până pe la prânz, după care normal că nu am mai avut niciun chef să vâr nasul în vreo carte. Și nici azi nu cred că o voi face..adică totuși, de 4 luni învăț ca apucatul, și numai seara mai stau și eu puțin. Am și eu voie o săptămână să stau și să nu fac nimic. Adică e exact ca
No worries. Așa sunt eu săptămâna asta. Și și și șiiii vineri cred că ies cu Marta undeva, Marta care ar trebui să se apuce iar de scris odată ( no pressure) , că vineri vor fi cam 22 de grade pe aici pe la mine prin Iași. Oricum...azi e înnorat și nu a, chef de nimic așa că o să stau să mă auto-torturez încercând să termin baltagul de citit. Și o să mănânc biscuiți. Daaa, awesome. Tocmai m-a sunat mama să îmi aducă aminte că e ora 9 și că trebuie să mă scol din pat. Dar ea nu trebuie să știe că nu m-am sculat...doar e la servici ( >:) ) . Cum am mai spus, azi nu am chef de nimic. Dacă nu ar trebui să mănânc, nici măcar nu m-aș ridica dintre plâpumiță și perne. E căldurică și muzica mâ înveselește. Ce zi perfectă de stat în casă :-?


You may also like

4 comentarii:

  1. Hei, ai o leapşă :)
    http://oglinda-sparta.blogspot.ro/2013/04/brain-eaters.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Awww, mulțumesc că mă citești și că te-ai gândit la mine. O să rezolv leapșa curând ^-^

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar as vrea sa vad cum joaca toti dracusorii hora cand citesti baltagul .:)) Cel putin pentru mine ar fi moarte sigura bagarea unei carti pe gat .

    RăspundețiȘtergere
  4. You're evil :| :)) și pentru mine e moarte :))

    RăspundețiȘtergere