Abureală

/
0 Comments
Da, trăiesc, şi da, am terminat şi în sfârşit sunt liber de examene şi de tot ce am sperat cu atâta ardoare să scap un an întreg. Şi acum, aproape că îmi pare rău că s-a terminat, fiind puţin sado-masochist, şi mă gândesc ce dumnezeu voi face eu toată vara. N-am avut curajul să mai dau pe blog, din cauză că după o absenţă aşa de îndelungată, chiar mă simţeam ciudat. Dar sincer nu îmi pasa, aşa că voi schimba iar aspectele, muzica şi toate alea, pentru că, în fond e blogul meu şi fac ce am eu chef cu el. Am terminat în sfârşit cu examenele, şi , după un an ce s-a finalizat cu patru ore amărâte de testare propriu-zisă, mă simt mult mai complet decât m-am simţit vreodată. Nu ştiu de ce mai exact spun asta, pentru că dacă te uiţi dinafară la mine, clar e pe dos, cu cele două tăieturi de pe picioare şi celelalte 3 de pe mâini, cu pachetul de ţigări mereu în buzunar, mereu trist, dar fericit de propria tristeţe. Este foarte interesant cum în unele zile chiar simt că pot zbura şi în altele simt că toţi ceilalţi zboară şi eu sunt ţintuit în pământ. El..el şi-a distrus orice şansă de a fi în aceeaşi clasă cu mine (deşi nu cred că voia asta ) , la aceste examene, şi dacă e să o spun pe aia dreaptă..chiar nu-mi pasă. Am încercat să-i fiu prieten, am încercat să fiu acolo pentru el. Nici măcar nu a înţeles asta, deci chiar nu mă mai chinui. Am bulit-o la mate, exact cum mă aşteptam. Sau mai bine zis, cum chiar nu mă aşteptam, căci nota aia a venit peste mine cu un buldozer şi mi-a dat peste cap tot sistemul de ..gândire şi de percepţie a lumii, actually. Cu 0.5 mai puţin, nu e aşa mare diferenţa, dar media mi-a scăzut destul de mult şi s-ar putea să nu mai intru la acelaşi liceu pe care îl vreau. Contestaţie. Am făcut, şi aştept să văd dacă se îndură cineva să-mi dea mai mult. Simt că mă milogesc aiurea pentru jumătatea aceea de punct afurisită, dar decât să mă gândesc că nu am făcut tot ce se putea, mai bine aşa. E vacanţă, şi cât am aşteptat eu momentul acesta, şi cât nu am visat că acum mă voi vedea cu toţi oamenii care nu mă urăsc (foarte puţini, ce-i drept) , că mă voi uita la seriale şi că voi face tot ce mi-am propus încă din iarnă. Şi vacanţa mi-a arătat o muie foarte epică cu examenul ăsta, căci nu voi putea să fac nimic din astea dacă mă voi gândi ce rateu am dat . Un blog...onest, sper, care încearcă să-mi mai ia din gândurile idioate pe care le am aproape zilnic şi să le închidă în diverse cutii şi cutiuţe bine vârâte într-un cotlon întunecos al cine-ştie cărei sfere. Nu pot, sincer să mă descurc fără el, dar nici nu pot să scriu non-stop. E efectiv un conflict de tip antiteză -.- . Mă rog, văd că am câteva persoane care s-au interesat să dea follow la blog, şi le mulţumesc, şi le rog să mă scuze că postez câcaturi alambicate mereu şi că nu postez aşa frecvent ca unii bloggeri. Fac şi eu ce pot.
Cola vă îmbrăţişează pe toţi, cei care nu sunteţi abonaţi la blog, şi care vreţi, daţi un click pe follow, şi mă mai găsiţi şi aici, dacă vreţi să daţi de mine :
http://www.facebook.com/michael.mikey.31  Pe facebook
http://ask.fm/MichaelMikey180 Pe ask
http://nickel123.tumblr.com/ Şiii pe tumblr

Vă aştept să îmi daţi un mesaj, o întrebare sau să mă urmăriţi pe tumblr, şi să îmi daţi şi voi ceva idei pentru vara asta.(curaj, nu muşc).
 By the way, am găsit o chestie foarte jmen pe facebook, anume http://www.facebook.com/MetCluj?fref=ts asta, daţi un like dacă vreţi să vină Metallica la noi la Cluj <3

Cola's out ;)



You may also like

Niciun comentariu: