Mega giga ultra leapșă

/
0 Comments
Da. Și asta am și făcut. Deci here it goes, o mega giga ultra leapșă de la "nu știu cine" către faye, și acum cătreeeeee*tobe* mine. Pampampaaam:
Nu am furat niciodată nimic, dar totul are un început. Aşa că "am furat" această leapşă de la..nu mai ştiu. Era în ciorne aşa că am continuat-o.

1. Ţi-ai făcut vreodată o poză când erai gol/goala?
Daa, ce? Nu toată lumea face asta?!

2. Când este ziua ta?
23 iulie 1998

3. Cu cine ai vrea să fii în acest moment?
Cu el. Cel din postarea trecută. Cu ...acid.

4. Ce sporturi practici?
Niciunul...:">

5. Cine este prima persoană în lista de contacte?
Acid O.O

6. Care este melodia ta preferată?
Acum este Dance me to the end of love the Leonard Conen, Dacă vrei de byron saaau....hm..mă rog. Astea două.

7. Ce anume simţi acum?
Dragoste.

8. Care este ciocolata ta preferată?
Aia cu biscuiți de la milka.

9. Câte/câţi iubiţi/iubite ai avut până acum?
Mulți, mă. Nu-i pot număra. niciunul. :|

10. Cu ce scop ţi-ai făcut blogul?
De supărare și nervi

11. Unde ai vrea să fii în acest moment?
La el acasă? Duuh.

12. Ce ai vrea să devii în viitor?
Nu știu nici măcar ce profil de liceu îmi aleg, deci nu știu..i.

13. Ultima dată când ai plâns. De ce?
Zilele trecute, de drag.

14. Eşti fericit/ă?
Acum? Da. De obicei? Da. Dar am moodswings.

15. Îţi este dor de cineva?
De Acid. Dar îl vâd mâine.

16. Care este cel mai mare regret al tău?
Sigur.

17. Ţi-ai înşelat vreodată partenerul/partenera?
N-am avut partener.

18. Cine a fost ultima persoană pe care ai îmbrăţişat-o?
Andreea. Care era udă și a vrut să mă ude și pe mine.

19. Ce gen de muzică asculţi?
Ascultam rock și metal la greu. Acum ascult mai mult rock slow și chestii romantice. Pentru că fuck love. Dar love e drăguță..:-? Meh, mă rog.

20. Ai trecut peste momentele grele din viața ta?
Am trecut, nu se vede? Dacă nu treceam muream.

21. Cu ce fel de persoană te-ai întâlni?
Cu el.
Stai, ce fel de întâlniri? Mă rog...

22. Care este ultimul mesaj pe care l-ai primit de la mama ta?
"Să cumperi înghețată"

23. Îţi place de cineva în momentul de faţă?
Eu iubesc. Nu plac.

24. Cum este inima ta?
Roșie.

25. Ce ai vrea să-i spui fostului/fostei tale?
Să existe.

26. Ai vreo fobie?
Gândaci, rațe, capre și întuneric. Dar aia cu întunericul nu o mai am din copilărie. Adică de pe la 8 ani.

27. Ai încercat vreodată să te schimbi pentru cineva?
Nu prea, decât dacă aveam un defect major, sau ceva. În rest nu.

28. Care este cel mai frumos lucru pe care l-ai oferit cuiva? Dar pe care l-ai primit?
Eu nu prea ofer chestii, de aia nici nu primesc.

29. Te-ai reîntoarce le fostul/fosta ta?
Desigur. Și apoi m-aș urî toată viața.

30. Numeşte ceva/pe cineva fără de care nu poţi trăi.
Mama și...oh, fuck it. Mama și ciocolata. Ah, da. Și acid. Dar el oricum e peste tot , așa că se subînțelege.

31. Ai fost vreodată sărutat/ă?
Da, de către mine, când nu mă uitam. Ce naiba, am timp, dom'le.

32. Cât a durat cea mai lungă relaţie de-a ta?
Ăhă. Mă așteptam la asta. Păi..0zile? 0 ore. 0 minute.

33. Regreţi vreo faptă pe care ai făcut-o? Care anume?
Nu regret , că doar a fost. Aș regreta da vâd viitorul și să fac la fel, da. Dar de ce să regret când deja a trecut?

34. Ai face ceva stupid doar din iubirea pe care o porţi unei persoane?
Logic.

35. Ai plâns vreodată pentru cineva?
Am plâns în majoritate pentru mine. Și am plâns recent pentru acid. Omul ăsta m-a întors pe dos complet.

36. Oamenii te laudă pentru felul în care arăţi?
Aproape niciodată.

37. Te urăşte cineva? De ce?
Multă lume mă urăște pentru că exist, doar. Dar în majoritate mă urăsc pentru că nu sunt ca ei.

38. Dacă ai putea să schimbi ceva legat de fizicul tău, ce anume ar fi?
Pielea o nuanță mai deschisă și ochi verzi.

39. Iubeşti pe cineva?
Iubeeeeeeeesc^^

40. Ai încercat vreodată să te sinucizi?
Da. Dar m-am lăsat păgubaș.

41. Poţi trăi fără internet?
Depinde de perioadă. Am și eu câteva chestii care trebuiesc făcute. Mail, blog, mess. Cam atât.

42. Care este melodia ce îţi aminteşte de cineva drag?
Sincer...habar nu am. Dar dacă mă gândesc la el, îmi răsună în cap Dreamer a lui Ozzy Osbourne. Pentru că fuck yeah \m/

43. Eşti bun/ă în a-ţi ascunde temerile şi suferinţele?
Da. Zidurile mele sunt perfecte.

44. Studiezi din greu deobicei?
Am medii bune pentru că rețin din clasă. Adică, la ce e de învățat. Unde e dr lucrat, lucrez cât am , dar nimic în plus. Deci nu.

45. Ai sacrificat vreodată ceva important pentru o persoană pe care o iubeai?
Nu sacrific nimic. Să mai sacrifice și alții.

46.Ai fost vreodată sărutat/ă sub clar de lună?
Încă nu.

47. Ce fel de persoană eşti?
Sunt un fel de persoana pe care o întâlnești pe stradă, îi spui că i-a căzut un ban din buzunar, îți mulțumește și pleacă. Nu stă la discuții inutile. Decât dacă se plictisește. O persoană egoistă, prezentă în aici și acum, atentă în majoritatea timpului, cât de cât exactă, lăudăroasa.

48. Te-ai gândit vreodată să omori pe cineva?
Sincer, da. Și chiar de multe ori.

49. Ai fost vreodată gelos/geloasă?
Da.

50. Cum poţi dovedi dragostea ce o porți cuiva?
Îi spun în față tot ce simt. Așa siiigur vorbesc vreo jumate de oră. Și apoi îl sărut .

51. Ai anumite amintiri ce ai vrea să le uiţi?
Da. Certuri inutile. Am memorie prea bună, uneori.

52. Ai fost vreodată rănit/ă în aşa fel încât nu puteai să exprimi în cuvinte ceea ce simţeai?
Mă exprim bine.

53. Inima îţi este frântă?
Precum florile uscate de cireș. Ce e cu întrebarea asta? Trăiți-vă viețile, nu le omorâți cu chestii de gen "my heart is broken"

54. Cine este prima persoană la care te gândeşti când auzi cuvântul ''dragoste"?
george. Am zis-o.

55. Crezi că toata durerea merită?
Sado-masoooo. Dar da, durerea ne ajută să venim cu picioarele pe pământ.

56. Crezi în vorba: '' Dacă este menit să fie, va fi."?
Nu. Dacă e menit să fie și nu vreau, nu va fi.

57. Cu cine ai vrea să te căsătoreşti?
Cu mine. Sincer, nu vreau să mă căsătoresc. Pierdere de timp și bani.

58. Crezi în destin?
Cred în dezamăgiri. Asta spune totul.

59. Te-ai gândit vreodată că ţi-ai găsit deja sufletul pereche?
Am 14 ani la dracu.

60. Crezi că prima dragoste nu moare niciodată?
Totul moare , în cele din urmă. Și dacă moare mai greu, am eu grijă să moară mai rapid.

61. Te-ai simţit vreodată că nu eşti folositor nimănui?
Da. Nu toți se smit așa? Adică...adolescenții.

62. Ai dormi singur sau mai degrabă cu cineva anume?
Cu acid.

63. Ai sărutat pe cineva în ultimele 5 zile?
Periuța de dinți și guma de mestecat.

64. Consideri că vârsta contează într-o relaţie?
Consider că vârsta contează, doar atât timp cât cei doi...sau mai mulți(nu facem discriminări) vor să conteze.

65. Devii geloasă/gelos destul de uşor
Tot timpul.

66. Îţi place să fii sărutat/ă / să săruţi în public?
Îți place un pumn în stomac? Same answer.

67. Ce înălţime ai?
1.74

68. Te consideri gras/grasă?
Mă consider gras/grasă.

69. Ce limbă ai vrea să înveţi?
Chineza, japoneza, galeza și finlandeza.

70. Ce moment din 2012 îţi va rămâne veşnic întipărit în minte? De ce? Dar din 2011?
În 2012 m-am indrăgostit. Deci da, de aia. Și în 2011 am...idk. Doi ani, ce naiba? :))

71. Te consideri o persoană cu o putere emoţională mare?
Da. Influențez ușor pe alții cu emoțiile mele.

72. Care este semnul tău zodiacal? Crezi că te reprezintă?
Sunt născut în prima zi a zodiei leului. Ceea ce înseamnă că zodia racului are influențe foarte mari asupra mea. Sunt degajat cu cei pe care îi cunosc, poate prea degajat dar mă simt ciudat cu persoane noi. Și zidurile...alea sunt făcute de rac. Deci mă reprezintă.

73. Cum ai vrea să mori?
În cel mai epic mod posibil. Mâncat de pusheen.

74. Ce te irită cel mai mult?
Oamenii neatenți și care mai sunt și senini că "ce?nu eram atent".

75. Ce vârstă are ultima persoană ce te-a sărutat?
Llaaalalalalalalaaaaa....

76. Ai vrea să-ţi faci vreun tatuaj? Ce ar însemna el?
O bufniță pe gât și...uhm..

Asta pe degete.

77. Consideri că poţi avea o relaţie de prietenie cu vreun fost/fosta?
Nu am un fost. E greșit?

78. Eşti într-o cameră încuiată cu fostul pe care l-ai iubit cel mai mult şi niciunul dintre voi nu are cheia. Ce ai face?
Fost? Cine fost? Univers paraleeel.

79. Ai parul lung sau scurt? Ai vrea să ai contrariul?
Am părul pâna la maxilar. Deci ...mediu-scurt. Și îl vreau la umăr.

80. În ce circumstanţe s-a desfăşurat primul tău sărut şi la ce vârstă?
Circumstanțe atenuante. La vârsta de 380 de ani lumină.

81. Ultimul tău sărut a însemnat ceva?
Ultimul sarut din viața anterioară sau..?

82. Ai furat vreodată bani de la un prieten?
Dacă îi manipulezi să iți dea bani se pune?

84. Cum crezi că ai reacţiona la înmormântarea părinţilor tăi?
Aș fi foarte blocat, dar nu neaparat de tristețe, știu foarte bine că toată lumea moare, ci de șocul că părinții mei, care trebuiau să fie perfecți sunt defapt oameni, care mor, care se pot îmbolnăvi, blabla..

85. Ce culoare are lenjeria intimă pe care o porţi în acest moment?
Neagră? Sincer, cine e așa pervers? :))

86. Dacă ai afla că persoana pe care o iubeşti, dar nu te iubeşte înapoi, suferă de o boală incurbilă şi mai are câteva zile de trăit, ce ai face? I-ai mărturisi ceea ce simţi?
L-as săruta. Apoi mi-aș da foc. La propriu.

87. Care este numărul tău preferat?
23,doar e ziua mea :>

88. Dacă ai câştiga 80.000 $ ce ai face cu ei?
I-aș da pe geam. Banii strică oamenii.

89. Dacă ai afla că mai ai câteva luni de trăit, ce ai face? Ce vise ai realiza?
Hm. I-aș spune lui ce simt, apoi aș fugi în Franța până mă va contacta dacă mă va contacta, și dacă ar veni, aș trăi cu el într-un apartament din Paris, iar dacă nu ar veni, aș cumpăra o firmă mare franceză de îmbrăcăminte cu banii de spital.

90. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta?
Aia din decembrie cu tine, Acid.

91. Ai vreun talent? Care este acela?
Bă, unii zic că desenez mișto, alții zic că desenez nașpa. Unii zic că scriu mișto pe blog sau compuneri, alții zic că scriu prea mult și e plicticos. Nu știu. Decideți voi pentru mine.

92. (Pentru cei singuri): De ce eşti singur/ă, aştepţi persoana potrivită sau eşti rănit/ă?
Sunt singur pentru că vreau. Sau mă rog. Pentru că nu vreau să am încredere într-o ființă . Dar în el am încredere. (:3)

93. Care sunt blogurile tale preferate de pe Blogger?
Nu am preferați. Pentru că știu cât de nașpa e ca cineva dă aibă.

95. Te-aş iubi dacă....
Deja te iubesc, ce mai vrei?

96. Te-aş urî dacă....
Despre cine e vorba? Mă rog, dacă e despre el( :3 ) , l-aș urî doar dacă mi-ar spune că mă place și ar face ceva doar ca să mă rănească.
Dacă r vorba despre cineva la general, te-aș urî dacă aș vrea.

97. Aş avea încredere în tine dacă....
Dacă nu aș fi eu?

98. Ai fumat vreodata iarbă? Dacă nu, ai face-o?
Iarbă, nu. Tutun, da. Și nu aș face-o pentru că nu am nevoie de alt viciu .

99. Bei alcool? Ce fel de?
Nu beau, că mă doare stomacul. Vin sau martini, dacă din când în când mai beau.

100. Ceea ce mă aprinde:
Depinde în ce sens. Ce mă enervează sunt oamenii care sapă în zidurile mele și distrug ușor din ele, adică oamenii băgăreți care nu înțeleg că prin"lasă-mă în pace", chiar vreau să zic "lasă-mă în pace". Ceea ce mă aprinde în sens...uhm...înțelegeți voi..e o baie în mijlocul nopții în mare, cu el, și să mergem pe nisipul rece în camera de hotel și să găsim multe petale de trandafir pe jos și în pat.

101: Ceea ce ,,mă stinge":
Un film, înghețată și el care mă ține în brațe și îmi fură din înghețată și mă "împacă" pentru că mi-a luat prețioasa înghețată(nimeni nu se atinge de înghețata mea) cu un sărut pe gât.

102: Culoarea mea preferată este.... pentru că....
Mov și verde. Pentru că sunt culori nobile, și pentru că îmi plac. Aș vrea o cameră cu mov și verde ;-?

103: Îl iubesc pentru că....
Pentru că citiți postarea anterioară. Ca sinteză, îl iubesc pentru că e el.

104: Nu am încredere în.... pentru că....
Oameni. Pentru că nu o merită și m-au rănit. Puțini sunt cei ce îmi câștigă mie încrederea.

105: Consider că....
Leapșa asta e luuuuuungă :-?

106: Eu am o părere ..... despre mine. Mi-ar place să am.....
Eu am...mai multe păreri care se schimbă în funcție de realizările din acel moment. Pentru că fuck moodswings, de aia. Mi-ar plăcea să am o personalitate mai statornică, să nu ma mai contrazic singur.

107. Mă consider .... pentru că.....
Ciudat pentru că vreau.


Sunt obsedat. Știu. Asta e. Live with it.


You may also like

Niciun comentariu: